September 8, 2010

Suasana Raya Last Minute | Memang Happening !

Last minute shopping. Aku rasa time ni lagi meriah bila ramai yang berpusu-pusu ke shopping complex. Tapi bila shopping time last minute ni biasa la. Jem tu memang tak boleh nak lari. Maklum la, mereka yang berada diperantauan dah pun mula nak balik ke kampung. Jadi hari ni banyak kereta yang plate kereta dari luar. Dah mula bercuti macam tu la.



Korang tengok je la keadaan jem depan Kota Bharu Trade Centre. Senang cerita kat Parkson la. Memang penuh. Ramai orang shopping last minute. Tambah-tambah pula sale time ni memang gila-gila. Tak macam sebelum ni. Kali ni memang murah sangat-sangat. Jadi aku pun tak terkecuali terkena tempias sale kali ni. Walaupun aku dah cuba nak kawal nafsu aku. Hahaha.


Tengok je suasana orang ramai kat Parkson ni. Kalau hari-hari biasa sebelum ni, memang lengang. Bila dah start musim perayaan. Macam ni la keadaannya. Tengok ruangan twitter aku pun ramai blogger yang mengeluh sebab jem sana-sini. Kat KL pun masih lagi tak lengang. Tu la penangan hari perayaan sebenar. Hehehe.


Bagus juga ada Polis kat sini. Dah leraikan sikit jem tu. Sebab kereta-kereta yang tunggu kat depan pintu masuk tu yang buat jem. Bila polis dah datang baru semua lari. Senang je, En. Polis ni buat keluar buku je. Hehehe.


Aku tak shopping sangat pun. Just beli seluar jean sehelai. Yang kotak kasut Clark tu bukan aku punya. Ayah aku punya. Sebab aku tak mampu lagi nak pakai. Hehehe. Tu la suasana shopping time raya. Memang happening. Petang ni aku nak pergi TESCO pulak. Nak beli barang-barang untuk buat Laksa Sarawak. Nanti malam aku tunjuk macam mana la rupa bentuk Laksa Sarawak ni ye.

No comments: