September 8, 2010

[Updated]Kelantan Blogger Gathering | Survey

*Updated 8/9/2010
**Ini merupakan sticky post. Untuk post terbaru sila scroll ke bawah.


Kali ni aku nak buat survey. Berapa ramai blogger dari Kelantan. Sebab memandangkan aku sekarang ni berada di Kelantan. So, aku ingat nak buat Gathering. Banyak jugak aku tengok blogger-blogger dari negeri lain buat gathering. Cuma sekarang ni aku tak terdengar lagi gathering blogger-blogger dari Kelantan.

Jadi dalam entry kali ni aku nak tahu berapa ramai blogger dari Kelantan yang setuju untuk buat gathering ni? Kalau lagi cepat aku dapat feedback mungkin lepas raya ni kita dah boleh plan satu gathering untuk blogger-blogger dari Kelantan. 

Kepada mana-mana blogger yang berasal dari negeri Kelantan atau pun menetap di negeri Kelantan bolehlah tinggalkan comment dalam ruangan komen ni. Kalau mendapat sambutan kita boleh buat gathering sekitar Kelantan. Jadi kalau lagi cepat kita boleh plan. Lagi cepat kita boleh buat gathering. Boleh follow blog ni untuk new update pasal gathering.

Boleh isi form kat bawah ni ye. Harap-harap terlaksanalah gathering ni ye.





10 comments:

Ratu Syahadah said...

yg penting sy ! heee~~ cepat2 bg respon~~

transformed housewife said...

ok jugok tu. cuma kalau buat dr 11hb hingga 15hb jelah yg sy boleh join. lps tu dah balik KL balik.

aizatshafiq said...

@ratu syahadah

ok2...
first gathering tak target tinggi pun...
try la promote2 sket ye...
=)

aizatshafiq said...

@transformed housewife

ok klau macam tu...
nanti senang sikit nak set time...
=)

thanks for the feedback ye..

haru said...

ambo duk qlate jugop

aizatshafiq said...

@haru

bagus la tu...
bleh join sekali..isi form survey kat post hari tu...
=)

ProfHariz said...

bro orang kelantan ye?

New Entry ProfHariz
Bila Takbir Raya Bergema Hatiku...

aizatshafiq said...

@prof hariz

a'a..
sekampung la dengan joegrimjow...
hehehe

Suarapeople Dot Com said...

dari kuala krai...

selamat hari raya!!

:)

aizatshafiq said...

@ayie suck story

Selamat Hari Raya...
=)