September 28, 2010

Patah Tumbuh Hilang Berganti

Betul lah orang kate. Patah tumbuh hilang berganti. Aiseyy, berperibahase la pulak. Hari tu aku ade tulis pasal entry yang aku kehilangan follower. Sampai dua orang tu. Macam-macam dah bermain dalam fikiran aku time tu. Ye la kan. Sebab ape diorang dah tak nak follow blog aku? Blog aku ni tak best ke? Ke aku ade sakitkan hati diorang ke? Macam-macam lah aku fikir. 

Tapi kurang dari masa seminggu. Alhamdulillah. Follower aku dah meningkat. Ni gara-gara masih ade yang udi nak ikut perkembangan blog aku ni. Masih lagi sudi nak membace blog aku. Ni thanks untuk korang. Dan ketika entry ni ditulis je blog aku dah pun mendapat follower seramai 502 orang.  Thanks untuk korang yang dah menjadi follower blog ni.


Tak boleh aku nak senaraikan semua followers aku. Maaf ye. Ape-ape pun aku harap korang selalu-selalulah datang balik ke blog aku ye. Jangan datang sekali tak singgah-singgah dah la ye. 




16 comments:

Unknown said...

tahniah

hehehehe

aizatshafiq said...

@Ery Farieha

hehehe...
thanks...
=)

Mr.J said...

wah.. banyak tu.. keep up!..
salam kenal.

Regards,
Mr J
www.pengeRindu.com

ProfHariz said...

Tahniah :) Anda ada reader!

aizatshafiq said...

@Mr. J pengeRindu

thanks bro...
selamat berkenalan juga...
=)

aizatshafiq said...

@profhariz

thanks bro...
=)

CPFZ said...

kdg komen,
kdg jd silent reader...
but still mau jengah ke sini..
^.^

lucah, ganas atau normal?

aizatshafiq said...

@ayaz

takpe...
asalkan jadi reader...
tu yang penting...
hehehe

CPFZ said...

yezza..
sila jengah blog aku eh..

khas: terjah@aizatshafiq.com

kata kila said...

senyum2 selalu taw pasni :D

airazulaikha said...

yeay! muka saya ada di dalam itu..hahhaha :O)

aizatshafiq said...

@ayaz

wokey...
akan dijengah nanti...
=)

aizatshafiq said...

@kata kila

hehehehe...
ok...
=)

aizatshafiq said...

@airazulaikha

hehehe...
jenguk2 lagi tau...
=)

aira zulaikha said...

upah jenguk xde ke?? hahhaha

aizatshafiq said...

@aira zulaikha

hehehe...
tak mampu nak kasi lagi...
=)