September 24, 2010

Digi iPhone 4 for me

iPhone 4...iPhone 4...iPhone 4...


Sekarang ni satu fenomena baru yang melanda Malaysia. Bila semalam Digi dah lancarkan iPhone 4. Dan aku turut terkena tempias iPhone 4 ni. Mana taknya, semua orang cakap pasal iPhone 4. Sana cakap pasal iPhone 4. Situ cakap iPhone 4. Sudah semestinya aku pun nak memiliki iPhone 4. 


Siapa yang tak nak iPhone 4 percuma? Cuba cakap. Dan aku memang nak sangat iPhone 4 percuma. Maklum la. Sekarang boleh dikatakan aku masih lagi tak mampu nak miliki iPhone 4 ni. Tup..Tup..tadi aku menjenguk ke blog Nuffnang. Apa yang diwar-warkan kat situ Digi dengan bermurah hati nak bagi iPhone4 percuma. Tapi dengan syarat kena buat 4 task. Mana tahu, kot-kot rezeki aku ke. Boleh jugak nak merasa iPhone 4 ni kan.


Sebab apa aku nak iPhone 4 daripada Digi?

Sebab dia best...Hahaha..Melalut pulak. Sebab apa aku nak iPhone 4 ni sangat sebab aku nak tukar phone yang aku pakai sekarang. Dah dua tahun setengah aku tak tukar phone. Lame jugak tu. Bila aku dengan kawan-kawan aku, boleh kata aku ni pakai phone paling lekeh la. Yang lain semua-semua main touchscreen. Tak pun yang memang dah ade QWERTY board. Aku punya phone masih mengekalkan rupa bentuk sebijik handphone.

Sebab apa aku nak iPhone 4 daripada Digi?

Sebab aku nak berada dalam situasi zaman sekarang. Aku nak berada macam dalam cerita Star Trek tu. Berada satu dimensi lain. Hahaha. Bila kita dah pakai iPhone 4 ni. Macam dah berada di dimensi lain. Tapi tu aku tak dapat nak explain la. Sebab aku tak pernah pakai iPhone 4 lagi. Sebab tu kena pakai dulu baru boleh cerita. Kalau tak nanti orang cakap aku buat-buat cerita pulak kan.

Sebab apa aku nak iPhone 4 daripada Digi?


Korang nampak apa yang aku nampak? Aku tahu korang mesti nampak apa yang aku nampak. Pakej iPhone 4 dengan hanya RM 58/sebulan. Murah tu. Memang mampu sangat la ditanggung oleh orang macam aku. Sebab tu aku rasa Digi patut la bagi iPhone 4 ni kat aku. Betul tak? Nak tahu korang jenguk la website Digi ye.

Dan sekarang ni, iPhone4 memang dah betul-betul menggoda aku. Argghhh. Digi I want iPhone4 !!!


4 comments:

nurmisnan said...

salam jumaat
good luck. insyaAllah.. jika ada rezeki
dapat ler iPHONE tuh. =)

Ciklinn said...

iPHONE satu plssss..... aminn insyaallah dapat nanti

aizatshafiq said...

@Nur Misnan

hehehe...
thanks...
=)

aizatshafiq said...

@cik Linn

hehehe...thanks...
doakan la ye...
mne tau dimakbulkan nanti...
=)

cik linn tak nak join blog list ke?...
jom la...sama-sama review...
=)