September 25, 2010

Review 3# The Secret Life of Myself | Rahsia bukan sebarang rahsia

Sesi terjah-menerjah ke blog masih lagi diteruskan. Dengan konsep Give and Take masing-masing dapat faedah. Aku buka sesi Terjah @ aizatshafiq.com ni sebagai memperkenalkan blog orang lain disamping mereka yang menyertai sesi Terjah @ aizatshafiq.com memperkenalkan blog aku di blog mereka. Itulah yang dinamakan satu kerjasama harmoni. Hehehe.

Kali ni kita terjah blog The Secret Life of Myself.


Blog berwarna coklat muda ni. Coklat muda ke? Atau lebih senang dipanggil beige colour? Hehehe. Aku tak tahu sikit nak translate ni colour ape. Tapi cukup senang mata memandang. Sebab tak serabut. Cukup kemas. Blog ni masih baru lagi dalam dunia maya. Aku jenguk jugak profile pemilik blog ni, baru berumur 2 bulan kot. Masih muda. Sebab tu aku nak ajak korang semua jenguk blog ni. 

Untuk blog yang masih baru aku rasa blog ni dah selangkah kehadapan. Sekadar cadangan kepada Proud To Be Me, nama penulisnya. Sebab aku tak tahu siapakah nama sebenar penulis ni. Jadi aku gunakan nama Proud To Be Me. Hehehe.

Untuk blog ni, aku cadangkan penggunaan title atau tajuk setiap entry yang lebih mesra SEO. Sebab bila guna title yang lebih mesra SEO ni senang nak jana trafik ke blog. Lepas tu, untuk tuan blog The Secret Life of Myself boleh lah selalu-selalu ping blog macam dalam entry yang aku pernah buat sebelum ni. Boleh lah jenguk entry Sumber-sumber trafik tu ye. Kongsi tips ni. Hehehe. Membantu sesama rakan. Jadi nak tahu lagi tips-tips boleh tengok dekat label Tips blogging tu ye.

Jadi kepada anda semua jangan lupa jenguk blog blog The Secret Life of Myself.

Kepada mereka-mereka yang masih nak join Terjah @ aizatshafiq.com. Jom pakat serbu entry Terjah @ aizatshafiq.com. Masing-masing dapat faedah. 

4 comments:

Unknown said...

ping blog tu ape..
saye pun baru jugak ni..
tengah belajo2/

aizatshafiq said...

@diana

pasal ping blog tu boleh tengok entry tips-tips nak dapat traffic...
dalam entry tu ade linknye...

=)

tika said...

mr.aizat..tq for reviewing...heheh, masih blaja lg utk jdkannya lbh baik...

aizatshafiq said...

@proud to be me

same2...
sharing is caring kan...
hehehe