September 30, 2010

Kalau dah kaya sangat, macam nilah jadinya

Terus terang aku cakap, siapa yang tak nak pakai Ferarri 458 Italia. Yang baru tu. Kalau aku jadi macam Mark Zuckerberg, mesti aku dah beli sebijik. Tapi bila dah dapat sebijik macam-macam pulak halnye kan. Kadang-kadang tu bila dah dapat, tak reti-reti nak bersyukur pulak kan. 

Kejadian ni memang betul-betul berlaku. Aku dapat story ni pun time tengah berjalan-jalan di alam maya. Lepas  tu terjumpalah pulak gambar ni. Memang realiti. Tuan punya Ferrari 458 Italia ni baru je beli kereta ni. Tak sampai 24 jam pun lagi.

Korang tengok gambar ni korang nilailah sendiri ye.














Memang sedih kan? Tak sampai 24 jam pakai kereta ni dah jadi macam ni. Kesian tuan empunya kereta ni. Baru nak try dengan kereta baru last-last jadi macam ni. Kalau aku tak tahu nak fikir macam mane. Mungkin mamat ni dah senasib dengan Syahir AF kot yang kemalangan dengan kereta Nissan Fairlady 350z hari tu. Cuma Syahir sempat la jugak merasa sebulan. Mamat ni pulak Tak sampai 24 jam. Kesian.

Sebab tu lah 'Pandu Cermat, Jiwa Selamat Kereta Selamat'.

8 comments:

Unknown said...

hekhekhekk

kete ni yg kt gmbr blogger ko ni??

aizatshafiq said...

@ery farieha

tak2...
ni kete lain....
hehehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

memang hang minat gila dengan kereta kan?
:)

abigemok said...

ala dia saja nak test kete ni keras ke tak.. haha

aizatshafiq said...

@Lord Zara

hehehe...mesti la...
dah sebati dengan jiwa ni...
=p

aizatshafiq said...

@Kyuubi_85

hahahaha...
mungkin jugak kot...
sebab tu dia pegi langgar pokok tu...
=p

CPFZ said...

amik ko,terbarai kete mahal tuh..
aku suke gak kete mewah tap bukan mewah camtu laa..
dapat evo X sbijik,mantap...
heheh...

aizatshafiq said...

@ayzaz

hehehe...EVo X pun mahal jugak tu...
tak mampu lagi nak dapat sebijik...
hehehehe