September 8, 2010

Kiriman Jauh dari Sarawak Bumi Kenyalang

Hari ni aku terima kiriman dari jauh. Dari Sarawak. Kawan lama hantar. Walaupun aku dah tak jumpa diorang ni dah dekat 10 tahun. Tapi diorang masih tetap ingat kat family aku. Ni bukanlah first time aku dapat kiriman dari diorang. Bolwh kat every raya mesti dapat kiriman dari diorang.


Kiriman kali ni special sikit. Sebab dapat kek lapis Sarawak. Purely made in Sarawak. Macam korang tahu. Sarawak ni kan popular dengan kek lapis Sarawak yang bercorak-corak ni. Jadi mereka dah kirimkan kek lapis Sarawak ni. Tak banyak. 3 jenis je. Asalkan dapat merasa. Lagipun kalau nak hantar banyak-banyak nanti kena charge bagasi plak. Sebab ni hantar by hand. Sekarang ni kan dah limit berapa kilo nak kena bawa. Jadi kena limit la juga berat bagasi tu.




Sungguh colorful kan kek-kek ni. Memang rajin betul diorang buat. Dan rasa tadi. Memang sedap. Yang paling aku suka yang ade belang-belang merah tu. Rasa blueberry sket. Memang sedap. Dan yang paling aku suka adalah rempah laksa Sarawak yang diorang kirim. Tu memang favourite aku. Suka sangat. Dan esok mak aku bercadang nak buat laksa Sarawak. So, tunggu untuk entry laksa Sarawak nanti ye.


4 bungkus dikirim. Jadi boleh la merasa 4 kali makan Laksa Sarawak untuk tahun ni sampai raya akan datang. Hehehe. Apa-apa pun thanks. Korang ni masih ingat lagi kat kitaorang kat sini. Walaupun aku dah pun 10 tahun tinggalkan Sarawak tu. Bak kata orang friendship never ends. Thanks alot ye. Nanti aku kirimkan balas kat korang tunggu tau. Supriseeeee. Hehehe.

2 comments:

black_mel said...

kek lapis sarawak mmg sedap..penah try skali kwn bawk..rasa mcm nak abiskan jer..

aizatshafiq said...

@black_mel

memang sedapkan..=)