September 22, 2010

Kenapa follower aku berkurang?

Follower aku berkurang?

Adakah penulisan dalam blog aku ni menyebabkan diorang dah tak sudi nak follow blog aku?

Adakah aku ni dah buat sakit hati diorang sampai dah tak sudi nak follow aku?


Pentingnya follower untuk sesebuah blog. Sebab diorang ni merupakan orang pertama yang akan tahu bila blog korang diupdate. Bila dah kehilangan follower mesti kita rasa hairan. Mana la tahu, kot-kot penulisan aku  dalam blog ni ade timbulkan sakit hati ke. Atau pun mereka-mereka yang jadi follower blog ni dah tak suka nak baca blog aku.

Sebab tu diorang dah tak follow blog aku. Tapi semua tu tepuk dada tanya selera. Aku tak paksa orang follow blog aku. Tu atas keikhlasan. Kalau korang follow aku, tinggalkan link kat shoutbox. Insyaallah nanti aku akan berkunjung ke blog korang dan follow korang sekali ye.

Kepada yang masih sudi nak follow blog aku ni. Aku ucapkan terima kasih. Sebab korang sudi mengikuti blog aku. Walaupun blog aku ni tak lah sehebat mana. Kalau korang ada persoalan ke, pasal blogging atau tak kira lah pasal apa-apa sekalipun yang dirasakan aku boleh bantu. Cuma tinggalkan komen. Kalau nak senang cuma follow aku di twitter. Sebab aku selalu sangat ber'on' twitter ni. Jadi apa-apa problem boleh refer aku kat situ ye.

24 comments:

kata kila said...

kila ade :D

CPFZ said...

sabar la dik..
ade pasang surutnye..
ceria2 slalu,okey..
^_^



(err,adik ke kamu ni?)
*tweet-tweet ku juga..*

aizatshafiq said...

@kata kila

thanks...
hehehe...

aizatshafiq said...

@ayaz

hehehe...tak tahu...tak tahu...
kena selidik lagi ni...
kot2 muda lagi...
=p

CPFZ said...

emm...xpe2..
nnt aku check..ngeng3...

eh,ceria2 slalu key?
muke wat camnih,
(^___^)

Unknown said...

alaaa
entah ke sebab dia da tak aktif blog ke
die xde akaun google dah ke
relax je
aku ada
aku punye follower pon pernah berkurang

izul said...

Masih byk tu, hmpir 500 dh. think positive :D

cheers from Sydney,
izul DKDM :)

Bro Framestone said...

selalunye follower nie ,mmg susah nk jdi org pertama tahu pasal update di blog..

coz ade sesetghnye follow sebab nk org len follow dorg.. tue pasal dorg buh muka cantik2 comey he..23x event dorg tue lelaki

cara terbaik adalah import feed n pasang kat blog.. tp sesuai untuk blogspot.. tp wordpress.. agak xbest.. coz xleh buh kat side bar.. kne buh dalam page T-T

sebab tue ade sesetgh blogger... dorg buat page khas untuk blognye di facebook.. lagi senang

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

iddinm said...

Terpadam kot...:-)

Oh Malaysia said...

sabar ye. jangan sedih2.. :-)

LadyBird said...

akak rasa akak x pernah delete..
delete pun x pandai..
xpe, yang patah akan tumbuh, yg hilang akan berganti. :D

s h a said...

sha ade...setia memolo kamu...hehe...

aizatshafiq said...

@ayaz

hehehe...
muke cmni ye?..

(^__^)

aizatshafiq said...

@Ery Farieha

mungkin jugak...
mana tahu kot-kot ade orang dah suka nak baca blog ni...
huhuhu..
nasib baik ko ade...
hahahahaha

aizatshafiq said...

@izul

hehehe...
ok2...
think positive...think positive...
hilang sorang tak bermakna hilang semua kan...
=)

aizatshafiq said...

@bro framestone

betul jugak tu...
kadang guna konsep i follow u,u follow me la tu..
hehehe...
tapi bila guna muka hensem ke, cantik ke, mesti ramai follower kan?...
musykil2...
=p

aizatshafiq said...

@iddinm

mungkin jugak...
=)

aizatshafiq said...

@Oh Malaysia

hehehe...ok...
senyum ni...
(^___^)

aizatshafiq said...

@ladybird

hehehe...thanks kak...
nasihat tu...
=)

aizatshafiq said...

@shee

thanks...
lame jugak sha tak tinggal komen...
kemana kamu menghilang?

Mrs Hardlena said...

alahai cianyer.. follower lari ke ni. sy pun x pasti sy dh jf follower ke blom tp sy mmg slalu la dtg sini. nnt nk cek jup yer hehe

CPFZ said...

yoshh...!!



aku-kamu = kacak/lawa bukan syarat utama utk follow-memfollow..
(^___^)

aizatshafiq said...

@Halen

tu la...berkurang semalam...
huhuhu
thanks sebab sudi nak follow...
hehehe

aizatshafiq said...

@ayaz

betul tu...
sangat setuju dengan ayaz...
=)