September 24, 2010

Review 2# Kalam Hati | Intizhar | Nak beli tudung, boleh singgah disini

Sesi Terjah @ aizatshafiq.com  bergerak ke blog yang kedua. Dengan menggunakan konsep give and take. Aku nak berkongsi dengan reader ke blog aku. Sebab tu aku buat, sesi review blog Terjah @ aizatshafiq.com. Masih terbuka untuk korang join, kalau nak join boleh lah tengok entry Terjah @ aizatshafiq.com.

Blog yang akan direview kali ni adalah blog Kalam Hati | Intizhar.


Blog yang menggunakan background biru hitam yang diserikan lagi dengan bintang-bintang gemerlapan. Yang aku kenal dengan pemilik blog ni sebab selalu datang komen entry aku dalam blog aizatshafiq.com. Dan kesudian akak Wan Haryati yang merupakan pemilik blog Kalam Hati | Intizhar.

Untuk pengetahuan korang, akak Wan Haryati ni ada buat bisnes tau. Business tudung. Kalau tak percaya korang boleh tengok ruangan bisnes beliau dalam blog Kalam Hati | Intizhar. Banyak jugak l jenis tudung-tudung yang dijual. Kira kalau korang nak beli tudung bagi yang perempuan tu banyak lah pilihannya. Lagipun kat situ turut disertakan no. telefon untuk korang hubungi. Kira senang la untuk korang shopping tudung dengan kak Wan kita ni. Nak tahu info lanjut pasal bisnes tudung kak Wan kita ni boleh kunjung ke blog Kalam Hati | Intizhar ye.

Komen untuk blog ni, saya nak cadangkan kat Kak Wan pakai Read More untuk entry. Sebab bila entry terlampau panjang tak selari dengan side bar macam terlebih saiz pulak untuk blog. Sekadar beri pandangan ye Kak Wan. Jadi kalau pakai readmore ni boleh tingkatkan Pageview. Selain mengekalkan saiz blog. Pastu saya cadangkan kat Kak Wan supaya letak entry-entry list. Mana tahu kalau orang berminat nak baca entry lama. Mesti boleh tambah pageview jugak.

Tu sahaja yang aku boleh komen. Kalau korang nak tahu apa yang ada lagi kat blog Kalam Hati | Intizhar, jangan lupa jenguk kat sana ye. 

2 comments:

Kalamhati said...

tq aizat!jasamu dikenang..hanya Allah jua dapat memabalasnya..

Thanks gak atas cadangan yg amat2 berguna yg diberikan..Akan segera dibaiki demi kebaikan blog akak ni..=)

aizatshafiq said...

@kalamhati

same2 kak...
kan ni konsep give and take...
hehehe...