September 20, 2010

Klik Shoutbox keluar laman web lucah

Sekarang ni pengunjung blog perlu berhati-hati bila nak klik link pada shoutbox untuk blogwalking. Sebab sekarang ni pengunjung blog dari luar negara meninggalkan link kepada laman-laman web lucah. Dan blog aku pun dah pun terkena tempias ni.


Semalam aku jenguk shoutbox aku, dengan niat nak jenguk balik rakan-rakan blogger yang dah pun datang ke blog aku. Bila aku klik satu link yang ditinggalkan dalam shoutbox aku, terus di bawak ke satu blog lucah. Terkejut jugak aku. 

Sekarang ni semua link kat shoutbox tu tak boleh nak percaya. Jadi kena pastikan dulu link tu membawa kita blog mana. Ni di tambah pulak dengan kata-kata yang mengajak anda supaya datang ke blog korang. Memang bahaya. Apa-apa pun dalam keadaa dunia tanpa sepadan sekarang ni. Kena lah berhati-hati. Tak kira la macam mana pun ye.

12 comments:

CPFZ said...

ish3..macam2 hal la..
lg elok klik site kosong drp klik trkena site luCah..
ohohoh...

Unknown said...

sy pon pernah terkena..huhu

YOUsoF said...

baiklah.. aku pon penah terklik sekali. Tah ape bende la diorang ni an..

nuriz said...

saya pun terkena smlm..huhu dah block dah url tu

Sharinginfoz said...

thanks ingat mengingati

aizatshafiq said...

@ayaz

tu la...macam-macam diorang nak kenakan orang...
tak puas hati betul...

aizatshafiq said...

@shazlina saad

bahaye betul la macam ni kan...
huhuhu

aizatshafiq said...

@yousof

tu la...saje je dia nak letak link dalam shoutbox orang...
teruk..

aizatshafiq said...

@nuriz

ko block dalam shoutbox macam mana?

aizatshafiq said...

@sharinginfoz

sama-sama..=)

Anonymous said...

mn link dia.nk try gak.hihi..

aizatshafiq said...

@anak perak

aku dah delete dah link tu...
hehehe...