September 24, 2010

Review 1# IddinMcorner | Blog dari negeri Sabah di Bawah Bayu

Blog pertama yang direview untuk segment Terjah @aizatshafiq.com. Ok. Kalau untuk mereka yang masih lagi tidak tahu apa itu segment review blog Terjah @aizatshafiq.com boleh lah refer entry Terjah @aizatshafiq.com. Tujuan aku buat review ni adalah untuk berkongsi bersama readers ak dengan mempromosikan blog mereka. Sebab bagi menghargai mereka-mereka yang membaca blog aku. Ok cukup untuk jom kita tengok blog pertama yang aku nak review hari ni.

Blog pertama yang aku review kali ni adalah blog IddinMcorneR. Blogger yang berasal dari Negeri Sabah di bawah bayu. Bila menjenguk di blog IddinMcorner yang berwarna hijau ni sungguh sejuk mata memandang. Maklum la. Warna hijau kan elok untuk mata. Tapi kalau kat komputer. Tak boleh tengok lame-lame sangat ye. Hehehehe.


Komen aku untuk blog ni bagus. Cuma banyak juga yang perlu diperbaharui. Harap iddinm tak marah ye. Sekadar berkongsi apa yang saya tahu. Sebab saya pun masih lagi berlajar. Untuk susunan widget pada blog. Perlu diperbaharui sedikit. Sebab kadang-kadang kalau dilihat kembali pada susun atur widget ni dengan entry tak selari. Perbanyakkan entry pada muka hadapan. Jadi bila iddinm letak dua entry pada muka hadapan sikit sangat. Kalau boleh guna readmore lagi elok. Hehehe. Tu komen untuk blog iddinMcorner.


Aku cukup tertarik dengan satu entry iddinMcorner mengenai Duit Lama North Borneo yang kini berharga diantara RM5000-RM8000. Cukup mahal. Aku pun ada jugak kumpul duit-duit lama ni. Tak tahu la bila boleh dapat harga macam tu. Nak tahu lebih lanjut pasal duit tu berkunjunglah ke blog iddinMcorner. Dan berkenalan la dengan tuan blog tu. Sebab aku, pasti iddinm akan melawat blog korang balik. 

Jadi jenguk-jengukkan lah diri anda ke blog iddinMcorner ye. Milik jejaka dari Ranau, Sabah ni. 

4 comments:

Mrs Hardlena said...

owhhh.. blogger yg satu negeri dgn sayerrr.. :)
nnt sy pi jenguk2 blog iddin ni .

aizatshafiq said...

@Halen

hehehe..
singgah dan jenguk tau..
best-best...
=)

iddinm said...

Tq dengan review aizat. Tq juga komen..insya allah aku akan cuba perbaiki mana-mana yang boleh diperbaiki..:-)

aizatshafiq said...

@iddinm

sma2...
ni lah yang dikatakan konsep give and take...
hehehe...
cuma bagi pandangan...jangan marah ye..=)