September 28, 2010

Digi iPhone 4 Life

Pada suatu hari aku berjalan-jalan di sebuah Zoo. Sedang aku berjalan-jalan sampai lah aku di hadapan 3 ekor zirafah. Cuba korang bayangkan. Ape yang zirafah tu borak? Tengok kat bawah ni.


Sungguh mengecewakan sebab Zirafah pun dah mula-mula bercakap pasal iPhone 4 ni. Mane taknye kan. Digi menyediakan Pakej Paling Hebat jika dibandingkan dengan Telco lain. Kalau tak caye korang tengok la sendiri entry Plan iPhone 4 yang disediakan daripada Digi. Memang terbukti murah. 

Jalan-jalan punya jalan kat Zoo, tu aku terkejut. Bila ade la sekor mamat ni dah dapat pun iPhone 4. Lepas tu dok action-action kat aku. 


Panas beb. Dah tunjuk-tunjuk kat kite kan. Sampai nak pinjam pun tak boleh. Takpe-takpe aku tunggu Digi bagi kat aku nanti aku datang balik tunjuk kat si Gajah ni pulak. Tengok je la gambar tu. Siap gelak-gelak lagi kat aku. 

Lepas tu terus aku berjalan pulang. Sebab dah tak tahan tengok Gajah tu pakai iPhone 4. Aku pun tak boleh nak pakai lagi. Sebelum keluar daripada Zoo tu aku jumpa lah seekor monyet. Yang berada dalam kesedihan. 


Sempat jugak la aku tanye die. Die cakap yang die pun nak iPhone 4 jugak. Dengki dengan si Gajah tadi. Patutlah muka die sedih je. Memang aura iPhone 4 dari Digi ni cukup kuat. Sebab tu lah ramai yang nakkan  Digi iPhone 4 life. Sebab kat Zoo pun diorang nak guna iPhone 4 ni tau. Maklumlah, iPhone 4 ni kan banyak applications yang boleh digunakan sehingga 250, 000 ++ tau. Banyak sangat. Dan cukup untuk memberi kemudahan kepada sesiapa sahaja.

Sebab tu la aku nak sangat iPhone 4 daripada Digi ni. Walaupun persaingannya boleh dikatakan 0.05 % untuk menang. Bukan mudah mungkin beratus-ratus orang yang bersaing. Dan cuma satu iPhone 4 yang akan diberikan kepada pemenang. Apa-apa pun persaingan tetap persaingan sebab aku nak Digi berikan satu iPhone 4 life dalam hidup aku.

4 comments:

epulafea said...

owh hai.
semoga berjaya.
semoga berjaya kepada saya. hal ini lebih ditegaskan di sini. =_=T

aizatshafiq said...

@epulfea

thanks...
semoga bersaing dengan sihat ye....
=)

melmonica said...

Haha. Semua pun nak iphone 4 :P

Good luck ya. Cheerios~

aizatshafiq said...

@melmonica

mesti la...
Digi nak bagi free tu...hehehe...