August 5, 2010

Traffic aku mencapai 500++

Buat pertama kali nya....Traffic yang telah dicapai oleh blog aku melebihi 500 orang pengunjung dalam masa sehari...Sebelum ni memang aku tak pernah nak capai traffic yang tinggi...paling tinggi aku capai pun sebanyak 300++ je...Tu pun sekali...Lepas tu aku maintain dengan traffic 100++ sehari...


Untuk semalam je...Aku dah capai traffic sehingga 524 viewer...ni gara-gara entry aku berkenaan dengan kematian bekas Adun Permatang Dato' Abdul Aziz Mohd Nor...Adakah ini disebabkan tajuk entry aku mengenai SEO (Search Engine Optimization) ?....





Viewer aku jugak bukan hanya datang daripada Malaysia...tapi ramai jugak dari luar negara...Apa-apa pun aku tetap nak ucapkan terima kasih kepada mereka-mereka yang selalu datang menjenguk blog aku yang tak seberapa ni...diharapkan penulisan-penulisan aku kat sini dapat memberi input terbaik untuk korang...

Jadi..Korang jangan lupa jenguk-jenguk lagi ye...=)

18 comments:

zer0nymous said...

nice and gratz..

ur site will be my inspiration..
mau besaing secara sihat..let fight!!

internetpeers.blogspot

Unknown said...

wah hebat2
:)

x penah lg dapat setinggi tu
hahahaha

No name said...

wow.. hebat...

aizatshafiq said...

zeronymous-

wokey...
jadikan satu persaingan yang hebat...
hehehehe....

aizatshafiq said...

ery farieha-

tkpe..
boleh cuba..
mana tau..nanti lagi tinggi...
=)

Cikgu Dahlia said...

tahniah!!!

sekali dah dapat, terus capai dan kunci tau.. :)

aizatshafiq said...

dahlia-

thanks for all the support...
=)

aizatshafiq said...

lizzie yasmin-

thanks...
awk pun boleh try jugak...=)

Durrani Zamri said...

wah tahniah!

aizatshafiq said...

bit zamri-

thanks...
=)

AUR said...

Huih!!! Dasat tu... Apa resepinya?? Takkan sebab tajuk semata2 kot...???

Anyway...TAHNIAH!!!...Aku bila la plak??

aizatshafiq said...

aur-

tajuk tu kena dengan SEO...
mungkin sebab tu ramai yang jenguk blog nie...
kira kena tally dengan isu semasa...
=)

s h a said...

wahhh...hebat2...congratz mx...nk jugak...teehee...

kella said...

tahniah! ntah bila nak sampai camni gak..

salam kenal.. jalan2 mengikut.. :)

aizatshafiq said...

shee-

thanks..
=)

aizatshafiq said...

kella-

takpe...
masih boleh mencuba...
=)

fndrocka said...

Kalau dpt maintain..memg best!

aizatshafiq said...

fndrocka-

tu la pasal...
nak maintain tu memang susah...
bukan senang nak maintain tu...
huhuhu