August 8, 2010

Aku menang 1 Juta EURO


Aku menang satu juta tiga ratus dan lima puluh ribu euro (1, 350,000 Euro)...Aku dah jadi jutawan...Aku dapat email ni semalam sebab menurut email ni aku dah menang random lottery...Kalau di convertkan balik duit tu ikut ringgit Malaysia...Aku dah dapat lebih kurang lima juta ringgit ( RM 5,000,000)...dan secara tak langsung akan menjadi jutawan di Malaysia...


Aku pun tak tahu macam mana aku boleh menang 1 juta euro ni...sedangkan sepanjang hidup aku tak pernah pun aku beli lottery...ni pulak lottery antarabangsa...dah nampak sangat yang ni satu sindiket penipuan...mana ada orang ak bagi aku duit free...berjuta-juta pulak tu...


Dah nampak sangat email ni spam...tapi terlepas jugak masuk dalam aku punya inbox....jadi sesiapa yang nak berkenalan dengan aku sebagai jutawan baru...drop la komen kat bawah ni ye...Hahahahaha...

6 comments:

Zack Zaifull said...

hehehehe!!! aku pun dah berapa puluh kali dapat email camni... bukan euro, siap pound sterling tuh haha

aizatshafiq said...

zack-

bila kita nak dapt betul2 ye...
hahahaha

bspotgurl said...

huhu. usah percaya dgn email yg mcm tu.. tu semua tipu belaka, my friend :)
jgn terpedaya

aizatshafiq said...

bspotgurl-

btol2...
sbelum ni hampir-hampir tertipu taw...
=(

NURSING BOARD EXAM 2010 said...

u HAVE a nice blog my friend.

aizatshafiq said...

nursing-

thanks...
=)