August 1, 2010

Siapa yang nak link exchange?...Tinggalkan link anda disini....

Sungguh terharu bila rasa diri dihargai...hahahaha....Ayat-ayat sedih la pulak...Thanks to TTT...sebab dah letak link blog aku yang tak seberapa di blog post beliau...secara tak langsung dah mempromotekan blog aku kepada masyarakat blogger sekalian...hehehe...bukan selalu nak dapat peluang macam ni...



Anyway...Thanks to TTT...

Satu hal lagi...Aku bercadang nak tambah bukak link exchange dekat aku punya sidebar...secara tak lansung aku nak tambah rakan-rakan kat link aku...aku tengok page link exchange aku tak berapa nak meriah la...jadi kepada korang  yang nak link exchange kat blog aku boleh la tinggalkan komen disini...atau pun korang boleh tinggalkan link korang dekat page link exchange tu ye...

13 comments:

TTT said...

hehe ure welcome dear :)

aizatshafiq said...

TTT-

same2...
TTT singgah la lagi ye...
=)

gnesop said...

sop blom buat..nanti sop buat sop hello yer.. :)

aizatshafiq said...

sop-

ok2...
no problem...
=)

Atika Ramlan said...

add me ya..untuk my list, baca BLOGG.E.N.G, and choose kat mana i should put ur blog ek..

blablablabber.blogspot.com

admin said...

kuro-saki.blogspot.com hehehe

Lensamaman said...

Singgah2 lah kat 'photo blog' saya ehehe.

lensamaman.blogspot.com

thanks.

aizatshafiq said...

blabberina-

thanks...
singgah-singgah la lagi yer...
=)

aizatshafiq said...

kurosaki-

jenguk2 la lagi yer...
=)

aizatshafiq said...

maman-

ok2...
nty aku jengukkan diri...
=)

faizal said...

salam..aku nak tinggalkan link..http://blog5zal.blogspot.com
jemput follow ya?im following u too :)

aizatshafiq said...

@faizal

ok...
thanks...
nanti aku follow..

Cik Mulat said...

salam...
kte dah send link...t singgah lah blog kite tkr link ok...:)