August 15, 2010

Blog List Ben Ashaari

Bila sebut Ben Ashaari semua orang kenal. So, Ben membuka kepada mereka-mereka yang ingin join blog list beliau. Dengan suka cita nya aku nak berada dalam blog list beliau.




Syarat-syarat yang dikemukan oleh Ben Ashaari ni mudah je. Ingin tahu lebih lanjut boleh la klik pada entry beliau Kategori Blog List  yang telah beliau buka hari ni. Aku tak tahu la aku sempat atau tidak nak join dalam blog list beliau. Tadi pun aku tengok dah ada lebih kurang 90 komen. Sempat atau tidak, terpulang kepada abang Ben kita untuk tentukan.


Aku ingin berada dalam kategori Peribadi dalam bloglist Bro Ben ni. Sebab cuma 3 kategori yang beliau buka iaitu masakan, peribadi dan ibubapa. Jadi aku lebih sesuai untuk berada pada kategori Peribadi. Jadi kepada mereka yang ingin berada dalam bloglist Ben Ashaari jom kita TERJAH !!!

4 comments:

gnesop said...

tahniah..

aizatshafiq said...

@sop

tak tahu lagi ni...
tengah tunggu brader Ben ni tapis...
tak tahu la terpilih ke tak...
hehehe

hans said...

insyaallah
dapat masuk punya
thank sudi singgah n komen entry den
rajin2 lah baca entry den selalu yer

aizatshafiq said...

@hans

tak tahu lagi la tu...
tadi pun dah ada sampai 93 komen...
terpulang kepada brader Ben pula untuk menilainya...
hehehe...
singgah-singgah la lagi ye...