August 11, 2010

Contest SEO | Contest Hidup Seorang Blogger

Tengah-tengah aku berjalan dalam dunia maya ni. Aku singgah dekat blog Kak Yan yang sedang mempromosikan contest terbaru yang dia dah join. SEO contest | Hidup Seorang Blogger oleh Bro DenaiHati. Ni pertama kali aku nak melibatkan diri dengan contest dari DenaiHati.com.

Walaupun aku masih baru dalam SEO ni, aku nak mncuba nasib dalam penggunaan SEO untuk blog aku. Macam yang korang tahu aku pernah buat entry pasal Trafik mencapai 500++ ni sebab SEO yang aku gunakan untuk entry kematian bekas ADUN tu menjadi. Secara tak langsung menarik trafik yang tinggi ke blog aku.


Jadi aku nak gunakan peluang dalam contest ni sebab nak jugak tahu kehebatan aku yang masih lagi baru dalam SEO ni. Lagipun ramai blogger-bloggers otai yang join. Time ni la nak tengok cara diorang bermain dengan SEO ni. Apa kata kalau korang pun ramai-ramai join Contest Hidup Seorang Blogger oleh DenaiHati.com ni. Secara tak langsung boleh juga kita belajar pasal ape itu SEO. Betul tak?

4 comments:

JMR said...

klo entri kena ngn SEO, leh kababom trafik woo...

aizatshafiq said...

@J.M.R

betul-betul..
kena la kita pandai-pandai bermain-main dengan SEO ni...
baru kebabom...
hehehe

yanmie said...

jom sama2 meriahkan lg contest nie :)

aizatshafiq said...

@Yanmie

hehehe...
betul tu Kak Yan...
=)