August 24, 2010

Penghargaan kepada mereka | Singgah dan jenguk tau

Bila aku check statistic blog. Aku check pada Referring URL. Bila tengok pada referring URL ni, aku lihat ramai blogger yang telah memberi traffic kepada blog aizatshafiq.com. Ini adalah kesan apabila mereka sudi meletakkan link blog picisan aku ni di blog mereka. Aku ucapkan setinggi penghargaan buat mereka. Sebagai memberi tanda penghargaan buat mereka, aku buat sedikit review untuk mereka.

Blog yang banyak memberi informasi dan pengetahuan mengenai isu agama. Banyak memberi pengetahuan agama kepada   kita. Entry baru Nora adalah mengenai hukuman Neraka kerana Seksa Kucing. Kalau korang ada terbaca dari mana-mana blog atau ada terlihat video di Facebook. Sekarang ni cukup berrleluasa pasal seksaan terhadap kucing. Jadi Nora dah pun memberi info serba sedikit tentang hukuman neraka terhadap mereka yang menyeksa kucing.

Blogger ni aku pernah jumpa. Sebab aku practical sekali dengan dia dulu. Banyak juga entry menarik dalam blog beliau.  Antara entry hangat dalam blog ni pasal Sing Yee Chin Hina Malaysia, Islam dan Masjid. Isu panas juga tu. Nak info lebih boleh la ke blog faizal.

Blog milik Khairul ni banyak menceritakan pasal diri Khairul. Pengalaman beliau. Turut disertakan sekali tutorial dan dokumentari. Entry terakhir Khairul pasal Maaf Kerana Terpaksa Delete. Apa yang di delete? Korang kena la pergi jenguk-jenguk kat blog Khairul sebab kat situ ada jawapan apa yang di delete. Singgah tau.

Ini merupakan DuniaSukaDuka...Bog comel yang berwarna pink. Banyak info yang boleh dapat kat sini. Dalam blog ni, Nabilah agak patriotik. Hehehe. Banyak info pasal kemerdekaan. Entry terbaru Nabilah adalah berkaitan dengan Siapa Pencipta Bendera Malaysia? Siapa yang masih tak tahu. Boleh jenguk blog Nabilah. Nak mencari lagu raya? Juga boleh ke blog Nabilah sebab ada koleksi lagu raya disana. Singgah juga tau.

Jadi ni antara blog-blog yang memberi traffic kepada blog aku. Antara sebabnya sebab diorang sudi meletakkan link blog aizatshafiq.com yang tak seberapa ni di blog mereka. Sebagai tanda penghargaan aku buatkan satu entry ni untuk mereka.Jadi korang jangan lupa singgah blog diorang tau. Sebab diorang ni pun bukan calang-calang blogger. Masing-masing blogger yang sedang meningkat naik. 

Apa kata blogger?

Sama-sama membantu antara satu sama lain. Hidup blogger !!! Ceeeewahhhh...

12 comments:

Faizalpj said...

thank wei letak link aku..aku pun macam ko gak view bnyak uniques dia sparuh dari tu..so mcm mana nak atasi tu...
ko dh keja ke skrg..aku rasa baik ko buang Word Verification senang orang nak komen

Unknown said...

hehe..patriotik sekejap je ni..tengah mood merdeka...thanks yer sudi review blog saya..:)

Unknown said...

ehhh
saye letak gk blog awak kt sidebar
huuuuuuuuuuuuuuuu~

aizatshafiq said...

@Faizal

ok dah buang dah...
tak lagi...lepas raya ni kot..
aku dah explain uv...better ko refer balik...

aizatshafiq said...

@Nabilah

sama-sama...
patriotik lg ye...
sebulan je...ok la tu...
hehehe

aizatshafiq said...

@Ery Farieha

bukan tak letak la...
tapi sy tgk dekat stats blog...
semua URL link tu yang bawa traffic ke blog sy...
blog awk takde...sebab tu sy tak tahu...
=)

Ciklinn said...

salah satu cara utk buat reader kita rasa dihargai.. syabas dikk...

Faizalpj said...

tak berapa nak paham..huhu

aizatshafiq said...

@CikLinn

thanks kak...
=)

aizatshafiq said...

@faizal

ko try la tgk lagi kat entry tu...
dah explain betul-betul da...
=)

Khairul27 said...

thanks sebab sudi reviewkn blog aku yang xseberapa kat blog ko...thanks byk2 bro...ko mmg best....aku hargai sgt2!

aizatshafiq said...

@K.Beyazid

thanks...
sekadar membantu apa yang aku mampu...
lagipun korang dah banyak bagi traffic kat aku ikut statistik...
sudah semestinya aku membalas jasa korang...
=)