August 29, 2010

Aku jeles dengan Gathering Gengblogger kali kedua !

Ok...Adakah ni menandakan entry tahap kejelesan melampau yang aku alami? Ni adalah kali kedua aku terlepas peluang nak pergi gathering Gengblogger. Hari tu masa first gathering aku termiss satu hari dari tarikh diorang buat gathering. Dan kali ni, aku termiss untuk kali keduanya disebabkan kekangan masa dan jarak aku yang berada di KB. 


Hari ni je dah heboh satu dunia blogger tentang gathering Gengblogger yang cukup happening. Dan aku terlepas lagi. Ini menjadikan aku tahap kejelesan aku dah naik ke ranking PR 6. Hahahaha. Tengok gambar diorang time gathering membuatkan aku jeles sangat. 

Ditambah kejelesan aku bila Joe buat pula komik Gathering dekat blog beliau. Huhuhu. Bertambah-tambah la PR kejelesan aku hari ni. Hahaha. Next time punya Gathering aku make sure aku akan ade. No excuse. Sebab dah jeles dengan korang-korang ni.


8 comments:

Nur Suaidah Bachok said...

uhukkk!! jgn jeles. peluang pasti ada. nt jumpa kat next gathering ok :)

aizatshafiq said...

@molmolla

ok2...
tengah memendam perasaan je ni...
hehehe...
insyaallah kita jumpa next time...
hehehe

LaiLiE iZaNi said...

heheehhe..next time pastikan xtermiss dh gathering gengblogger 2 k...=))


p/s: nyway lau rjn jom la join contest ktorg kat http://armani-lly.blogspot.com/2010/08/akuchapterkamus-contest.html

Mia Liana said...

tu lah.. mia pun asyik terlepas je... kita ni dok selatan...

aizatshafiq said...

@LaiLie Izani

hehehe...
ok2...
next time tak nak miss dah....
hehehe

aizatshafiq said...

@Mia Liana

ooo...ye ke..
next time kte try datang ye...
best ni...
rugi plak kalau miss...
hehehe

Unknown said...

eh ehh
jangan la jeles
hehehehe

pasni ade gath lg join taw
dan make sure tego
hehehe

aizatshafiq said...

@ery farieha

ok2...tak jeles...
tengah bersabar nie...
hehehe