May 2, 2010

Labour Day punya aktiviti !


Penat !
Semalam seharian aku habiskan masa kat MidValley...Dengan tujuan nak memanjakan diri sikit...hahahaha...Sebab tu semalam aku keluar sorang-sorang...Malas nak ajak sape-sape...Maklum la cuti 1 Mei...Ade yang nak keluar dengan awek la...Jadi boleh kata semua orang agak sibuk...Sampai je kat MidValley...Tempat first yang aku pergi adalah GSC...Nak ambik tiket yang aku booking...Cite Toy Story & Toy Story 2...Double Feature lagi tu...Memang best...Kira aku duduk 3 jam dalam panggung tu berbaloi la...


Aku tengok tempat tiket GSC memang ramai...Dah nak berpusing-pusing dah barisan orang beratur nak beli tiket...Tapi dekat bahagian reservation 3,4 orang je yang beratur...Kira tak payah nak berebut-rebut...So...sekarang ni memang tengah top cite Iron Man la kan...Just bayangkan...Aku tengok tiket untuk cite Iron Man dah habis dijual sampai la tayangan tengah malam...Fuyooo....Memang tak sempat la aku nak booking...beli ke...kira kena tunggu la dulu...tunggu reda nanti baru aku gi tengok...


Settle kat GSC aku pergi makan dulu....Kat tempat yang aku paling suka pergi...Rasamas...Kalau pegi Mid memang aku singgah kat sini...Biasa la...Orang Melayu...Mesti nak cari nasi...hahahaha...Lame jugak la aku duduk kat situ...Dekat sejam jugak...sebab nak tunggu Zohor..Lepas tu baru terus pegi tengok movie aku pukul 2.oo p.m.

Nie first time aku tengok 3D...Kira memang sebelum nie aku tak pernah pun tengok 3D...Dan aku memang puas hati bila tengok 3D...Dengan feature yang ada memang best....Objek dalam movie semua nampak real...Cuma tak berapa nak selesa kalau pakai Spec 3D...Berat sikit...Dan sebab tu aku akan pegi tengok lagi movie 3D yang akan datang...Berbaloi dengan harga...hahaha...

Settle je movie...Sempt lagi aku gi jalan-jalan...Sebelum balik...Kebetulan semalam ada pameran kereta kat MidValley Exhibition Centre...Banyak jugak la...Hummer H3, Audi TT Quattro, Nissan Fairlady, macam-macam lagi la...Termasuk la Mercedes AMG dengan BMW Coupe...Banyak jugak la...So...jalan-jalan kat situ jap...Test-test duduk jap...hahaha...


Baru la pergi melantak kat Kenny Rogers....Fuhhh...Nie memang tempat last aku nak pegi...Sebab aku dah penat...Dan dah tak larat nak jalan...Memang penat....

Tu la aktiviti seharian aku di hari pekerja....Memang full...Jadi untuk aktiviti hari ni...Aku plan nak duduk kat umah rehat je...


2 comments:

FCUTEAM said...

mesti best ..... hehe.. enjoy sungguh.. :P

u taknak komen entry i ke? hikhik.. klik kuat-kuat kat sini >>DUNIA LUAR SEORANG BLOGGER YANG NAK TEGAR



aizatshafiq said...

AIZ-

Bukan selalu...

hahaha...