May 16, 2010

China dah confirm menang Piala Thomas

Cuaca masih lagi panas !

Aku balik dari bilik projek tengah hari tadi pun terasa bahang yang menusuk badan aku...Tak sampai lima minit berdiri kat tengah panas tapi dah mula berpeluh...Panasnya...Aku plan hari ni ingat nak pergi lagi ke Putrajaya...Sebab nak tengok drift...Sebab hari ni last...Jadi final drift hari ni...Tapi disebabkan cuaca yang panas...Aku jadi malas...So...aku duduk kat umah tengok Final Piala Thomas antara China dengan Indonesia...Lagi best...hahaha

Tengok game Indonesia tadi pun boleh kata fight jugak la....Tapi Lin Dan still bukan tandingan sesiapa...sebab senang je dia nak kalahkan Taufik Hidayat...Dari awal lagi dah boleh aku jangka yang China akan bawa balik Piala Thomas...Kira tahun ni diorang menang lagi...

Aku pun malas dah nak tengok...Nak rehat...Lagipun sekarang ni duduk dalam rumah pun terasa panasnya...Fuhhhhh !

No comments: