May 6, 2010

Rakan-rakan bloggers !

Aku kurang masa untuk update blog...untuk pengetahuan korang...dalam mas sebulan ni aku amat lah sibuk untuk menyiapkan Projek FYP aku...Sebab due date dah tinggal lagi 3minggu...Jadi buat masa sebulan ni aku agak tidak berkesempatan untuk update blog...Dan sebab tu jugak tak banyak entry-entry baru yang aku tak dapat tulis walaupun banyak idea yang aku nak tulis....

Aku harap...korang semua kunjung singgah jugak la kat blog aku...coz mana tau kalau aku berkesempatan nak taip entry baru...aku akan update...

Satu lagi...jangan lupa nak klik aku punya Nuffnang yer...

Thanks guys !



2 comments:

Ibu Ilyanie(s) said...

assignment tu lagi penting.. wat sehabis baik. chaiyok! chaiyok!

aizatshafiq said...

Puteri Hannan-

thanks....tapi ni bukan sekadar assignment...

ni Final Year Project...

berat jugak tu...

huhuhu....