May 7, 2010

Update for today !

Aku dah dapat High Speed untuk line broadband celcom aku...Sejak sebulan dah aku tak dapat HS punya connection...jadi nak online pun kadang-kadang menyampah...Jadi nak update blog pun kurang la sket...Di tambah pulak dengan hidup aku yang agak sibuk...Dengan Final Year Project aku...Jadi memang aku tak sempat nak update blog...Sekadar yang termampu je la...

Aku bukak jugak Nuffnang aku...tengok statistik pengunjung kat blog aku...memang menurun mendadak...yang mana dulu boleh la kalau nak dapat 200 visitors sehari...sekarang nak sampai 20 pun susah...sebab memang dah lama aku tak update blog...Dah dekat 2 minggu jugak la...

Hari nie pun dah masuk hari Jumaat...Aku tak plan ape-ape pun untuk hujung minggu yang aku tahu aku kena duduk bilik project seba nak siapkan project Final Year aku...Nanti aku reveal ape project yang aku buat untuk Final Year ni...

Aku rasa tu dulu update untuk hari ni...nanti aku update lagi....

8 comments:

Cikgu Khairul Arif said...

ah,berokband tu memang ikut mood dia je..T.T..

np x gne strymyx??laju sket=)

asmaria said...

1st comment

aizatshafiq said...

koru-

tu la pasal....

dah sebulan celcom buat hal kat area aku...

klau strymyx susah nak bawak jalan-jalan...

huhuhu...

aizatshafiq said...

asmaria-

selamat berkenalan ye...

teruskan comment...

=)

RABUN said...

celcome memang tengah lemau skang ni

Anonymous said...

ko saman celcom sebab punca kejatuhan trafik blog ko

keke

Latest Entri: Ciri Wanita Yang Menawan Lelaki

aizatshafiq said...

indra qirana-

betul2....

skrang nie diorang tgh upgrade diorng punya service....

tu yang lembab sket tu...

aizatshafiq said...

kapten-

malas la nak turun naik court...

hahaha...