May 9, 2010

Review Niyang Rapik The Movie


Petang ahad...Aku habiskan masa nak tengok movie...Tapi kat rumah je la...So...hari ni aku tengok cite Niyang Rapik the movie...Filem Genre Seram yang telah diarahkan oleh Ahmad Idham...Lakonan oleh Zed Zaidi, Liyana Jasmay, Awal Ashaari, Sam Saheizy, Kamal dengan Fizz Fairuz...Cite ni dah lama main kat panggung...cuma aku tak berkesempatan nak tengok cite ni kat panggung...

Komen aku untuk cite ni...

Jalan cerita cite ni boleh tahan...Dan aku pun agak tertanya-tanya masa mula-mula cerita ni...Tapi at the end of the story conclusionnya semua diselesaikan...Jadi dari mulamula dok pening-pening sebab apa semua terjawab...

Aku paling suka tempat cite ni dilakonkan...Memang nice...Dengan tasik...Kawasan kampung...Memang best la...Tenang je rasa...Tapi bila ade kes macam diorang ni jadi seram la plak...hahaha...

Ade jugak scene dalam movie yang nak tunjuk Liyana Jasmay macam berbogel...Tapi sekadar "macam" je...Kira bukan betul-betul...Kira dah macam nak tiru orang putih la...

So...overall rating aku untuk cite ni 6/10.

2 comments:

Reen said...

betol betol
cite neh boleh tahan laa

aizatshafiq said...

reen_sofee-

boleh la...

heheheh...

=)