May 2, 2010

Mas Idayu cari publisiti?


Aku baru lepas tengok konsert pengenalan Mentor...kat TV je....Dan aku bukanlah seorang peminat setia rancangan realiti sedemikian..Cuma saja nak tengok...Kebetulan pulak malam nie...Sambil tengok rancangan aku ade jugak tengok AIM award kat NTV 7...

So...Tadi time aku tengok rancangan Mentor...Sempat la jugak nak tengok time pengenalan Protege kepada Mas Idayu...Yang mana aku tahu yang tahun lepas protege dia dah menang rancangan Mentor yang ke berapa ek?...So...dalam konsert tadi...Tengah-tengah Shaq yang merupakan protegenya...tengah menyanyi...Lepas tu Mas Idayu suruh dia berhenti...Adakah ini disebabkan memang betul Shaq sakit?...itu alasan yang telah diberikan oleh Mas Idayu...Atau pun ini merupakan salah satu publisiti yang cuba di wujudkan oleh Mas Idayu?...

Dan kalau kita tengok time audition pun...Mas Idayu juga merupakan Mentor yang paling lambat pilih protege..Jadi nie jugak boleh kata macam publisiti yang cuba dia ambik...Tapi betul ke semua nie?...Terpulang pada korang nak nilai semua tu...

Jadi betul ke Mas Idayu cari publisiti?...

6 comments:

nisa j ramli said...

maybe mas idayu nak famous macam mentor musim lepas. juara kan. mane boleh kalah

FeeQ said...

nice ... Awesome!

aizatshafiq said...

ketingting-

mungkin jugak...

dan aku rse die takut kalah kot...

hahaha...

aizatshafiq said...

feeq-

hahaha...

Anonymous said...

Saya tengok part mas idayu berhentikan syaq dari menyanyi. I think it is brave of her to do so because nyanyian Syaq TERUK YANG AMAT SANGAT !!!!! Baru aje saya kata, Gosh teruk nya ... Teroook nyer .. My god teruk nya Syaq nyanyi .. dup dup Mas Idayu pun berhentikan Syaq dari menyanyi. Mas Idayu kena tukar protege nya ... silap pilih ... I can't imagine if Mas Idayu continues ... She will suffer herself and also nationwide will gossip about her pemilihan even more .... Better change Mas Idayu. Better late than never coz Mas Idayu will suffer forever

aizatshafiq said...

Anonymous-

betul2...Terase jugak yang Mas Idayu tersalah pilih protege...

Tapi maybe its too early for to judge...

Kita tunggu dan lihat dulu...

Bout persembahan semalam...

Rasenye tak perlu lah ade prop yang menunjukkan persembahan yang hebat...sedangkan cuma konsert pengenalan...

betul tak?...