May 15, 2010

Siapa dah dapat Sijil Malaysian Book Of Record?

Hari ni bila aku bukak laman web nuffnang...Ada recapped pasal Largest Blogger Gathering dan juga Deodorant Street Fair yang aku pergi hari tu...Dan aku juga bersama-sama lebih 500 blogger berada kat situ untuk memeriahkan lagi suasana selain menang barang-barang daripada Gatsby...satu kenangan yang tak dapat dilupakan bila berjumpa ramai blogger-blogger yang datang tak kira lah dari negeri mana pun...dengan tujuan yang satu untuk memeriahkan lagi suasana kat situ...

So...kat dalam laman web tu aku jumpa gambar aku time register....aku pakai sweater Adidas warna hitam dengan baju oren...boleh kata aku yang kedua register untuk blog yang bermula dengan no dan a-b...hahaha...tak sangka menjadi pilihan Nuff untuk diletakkan dalam recapped tu...


nie gambar aku time registration...tengah tunggu turn...hehehe...orang kedua register untuk group tu...
(picture credit to Nuffnang)

Kalau korang nak tahu lagi korang tengok la kat sini


So...kepada siapa-siapa yang dah pergi kat Gatsby Deodorant Street Fair hari tu boleh la claim certificate korang daripada Nuffnang...Sebab korang kena ambik dekat HQ Nuffnang...so...untuk maklumat tentang location Nuffnang klik kat bawah nie...Fresh from their printer....=)


Address




Betul-betul tak sangka sebab aku mendapat pengiktirafan daripada Malaysian Books of Records...Bukan senangkan...Tapi apabila dianjurkan oleh Nuffnang...Itu menjadi kenyataan...Tapi sekarang ni aku perlu cari time sebab masih tak berkesempatan nak pergi ambik sijil tu kat sana...Mungkin ada lagi peluang untuk kita pecahkan record Largest Blogger Gathering lagi?...hehehe...

2 comments:

Unknown said...

ade pertanyaan laaa.
yg dpt nombor je ke dpt sijil ni?
huhuhuh

aizatshafiq said...

Ery Farieha-

yang tu tak pasti...

tapi siapa yang register time street dair hari tu...

mesti dapat...

sebab diorang ada name list...