May 24, 2010

My Wiggy Design

Kali ni PRoject Alpha Instant Cash Blogging nk uji bloggers design Wiggy...Tapi aku ni memang tak berseni nak design-design sebab aku bukannya seorang creative art design...so kalau nak design hebat-hebat tu tak boleh la...setakat kalau guna paint sikit-sikit tu boleh la...Tu pun guna geometry je...hehehe...



So...kalau korang tengok Wiggy aku kat atas ni memang simple...Aku tak suka bentuk bintang ke...Diamond ke...tapi aku suka bentuk Wiggy yang asal...Aku jugak tak suka design yang fancy-fancy...sekadar yang simple je...

Jom tengok Project Alpha season 2....


Episode 33





Episode 34





Episode 35





Last sekali pesanan penaja,


Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

2 comments:

Awal Fitri Abdullah said...

wah...
kira gempaq lah nih...hehe
gud luk okeh^_^

aizatshafiq said...

KEMBARA KERTAS KOSONG-

thanks...

=)