May 25, 2010

I wanna watch Toy Story 3

Aku memang seorang peminat setia Toy Story 3...Aku dah tonton Toy Story sejak first lagi movie diorang keluar...Dengan karektor Andy dan mainan-mainannya...Baru-baru ni jugak aku dah pergi tengok movie 3D diorang yang double feature kat MidValley...Kira macam panggil balik kenangan lama time zaman budak-budak...Sekarang dah tua dah...tapi movie Toy Story masih lagi menjadi favourite aku...Karektor macam Buzz, Woody, Mr. Potato  Head memang boleh buat aku gelak besar...hahaha...

Bila Pixar menerbitkan Toy Story 2, banyak karektor-karektor baru yang muncul...Macam Stinky Pete, yang aku paling tak suka...hahaha...Banyak karektor yang muncul...macam Zurg, lepas tu geng-geng Woody....Jadi cerita Toy Story makin best....

Selangkah lagi perjalanan karektor-karektor Toy Story...dalam perjalanan yang baru...dengan watak permainan yang baru....Kali ni  juga Anday dah makin besar...Adik Andy yang dulunya baby sekarang pun dah besar...Jadi ceritanya mesti lain...Aku nak tengok cerita...Dan nak jadi antara orang pertama yang tengok cerita ni melalui Nuffnang Premier Screening yang diorang buat kat GSC Midvalley...Di tambah pulak tarikh tayangan tu jatuh on my birthday...Lagi la happy...Kira boleh jadi birthday present aku la hari tu...=)


So dalam contest ni Nuffnang suruh peserta untuk pilih karektor mana yang korang nak sangat tengok dalam movie tu...Bila aku tengok balik...Aku teringin nak tengok karektor Chunk...sebab macam lain dari yang lain...sebab dalam cerita sebelum ni pun...Tak pernah lagi tengok Chunk...



Tengok kat atas tu Chunk macam "The Thing" dalam movie Fantastic 4...Tapi ye ke?...Kita kena tunggu dulu...Sebab tu sekarang aku tunggu nak tengok movie ni...bersama-sama dengan Nuffnang...So...lagi best la...Jadi kita tunggu je ye....Aku tak sabar !...Tak sabar !....Nak tengok Toy Story 3 on my birthday...hehehe

6 comments:

afzainizam said...

~~~@@@~~~
” Salam dihulur salam sejahtera,
Pemanis kata pembuka bicara;
Dari Blog kami bercerita,
Untuk tatapan sahabat semua”
~~~@@@~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam lama betul tak ziarah cozz ade buzzy sikit lah maaf ye lambat sampai blog kamu ye…

ha aku ade mainan toy ni aku simpanya coz antara koleksi simpanan aku

Unknown said...

dpt ticket ajak la i
hahahahaha
gedik =P

aizatshafiq said...

afzainizam-

takpe2...
klau ade mase jenguk la lagi ye...
=)

aizatshafiq said...

Ery Farieha-

hehehehe...

s h a said...

sy nk tgk juge...nk tgk yg 3d...huhuh....tp mcm xde mase jew...huwaa...

aizatshafiq said...

shee-

cuba cari free time...
sekarang ni pun sy tgh cri freetime jugak...
hehehe