May 15, 2010

Sila Semak Inbox Anda Betul-Betul



Sila semak inbox anda betul-betul !


Hahaha...tu la...disebabkan aku tak check inbox aku betul-betul aku tak dapat info dengan cepat...Lagi satu...aku terlampau cepat delete message sampai tak perasan yang aku terdelete message yang tak sepatutnya aku delete...Ish3...Nasib baik la member aku tanya yang aku dapat tak email tu...so...aku terus check...cari-cari dalam inbox takde...Nasib baik Gmail tak terus delete message yang kita dah delete...kalau tak aku tak dapat la message dari company tu....

Korang nak tahu aku dapat email dari siapa?...

Aku dapat email daripada Schlumberger....Yang mana mengatakan aku mungkin akan di interview sekali lagi untuk position dalam company tu...Alhamdulillah...Kira aku melangkah setapak lagi dalam interview untuk menjadi seorang staff kepada Schlumberger...hehehe...Thanks kepada semua yang dah beri support kat aku dalam entry hari tu...yang bertajuk seharian interview..

8 comments:

Sharinginfoz said...

good luck......

neo.. said...

Schulumbeger?? keje offshore ke ni bro?

nabilah_2908 said...

hrumm...betul gak tu..1 peringatn tuk sy gak...good luck eh.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ANAK BAPAK

aizatshafiq said...

sharinginfoz-

thanks...

aizatshafiq said...

neo-

a'a...

keje offshore...

tapi ade jugak onshore..

=)

aizatshafiq said...

nabilah_2908-

thanks...

=)

kitatauke said...

tahniah bro

aizatshafiq said...

kitatauke-

thanks..

=)