May 21, 2010

AUDI R8 + Nuffnang

Lepas solat Jumaat tadi...aku ke Kuala Lumpur...tujuan aku nak teman member aku...sebab dia dah dapat employment kat Exxon Mobil...So...tadi pergi ambik dia punya offer letter...Dalam keadaan panas terik dan juga kereta yang banyak menyebabkan jem...Dan kitaorang terpaksa mengambil masa dekat satu jam untuk sampai kat Menara Exxon Mobil...perjalanan yang agak penat dan mengantuk walaupun aku tak driving...hehehehe...

Urusan kat Menara Exxon Mobil kejap je...Just nak ambik employment offer letter...dan sudah tentu member aku gembira...maklum la...bila dah lepas study dah ada tempat nak kerja...kira dia ni tak sempat la nak tanam anggur macam aku...hahaha...Lepas dapat explanation daripada HR staff kitorang pun balik la...next destination...aku nak pegi office Nuffnang...nak ambik sijil Malaysian Book of Records aku...hehehe...dah catat rekod la katakan...

Tadi sebelum nak gerak dari Menara Exxon Mobil aku jumpa ini kereta AUDI R8...wowwwww!!!!...kereta harga RM980k tu...kalau tak caye korang try la search kat Mudah.My...memang mahal la kereta nie....dan tadi buat pertama kali aku tengok kereta ni kat jalan...sebelum ni aku tercari-cari jugak tapi tak pernah pun nak nampak...hehehe...


gambar ni aku snap time dalam kereta...aku nampak kereta ni kat traffic light...so...aku suruh membe aku berhenti jap...sebab nak ambik gambar...hehehehe...tengok sendiri la...kereta tu dah tinggal BMW 7series kat belakang tu macam tu je...

satu lagi aku nak tanya korang...siapa-siapa yang ada pergi Gatsby Street Fair hari tu?...dah ambik tak certificate Malaysian Book of Record?...aku baru ambik tadi...dan aku berpeluang tengok office Nuffnang...memang sempoi la...aku pun rasa macam nak try join untuk Coffee with Nuffies yang diorang anjurkan sekali sebulan...baru boleh tahu tentang tempat diorang kerja dengan lebih lanjut...mana tahu nanti satu hari...hehehehe

8 comments:

Hanis Amanina said...

sedih bila tengok orang lain boleh bergiat aktif dalam nuffnang ni. saya? aduhaiii.

Nur Hawa Mohd Zin said...

pergh!!! sape punya kete tu...i like

aizatshafiq said...

amanina-

takpe2...

mula sikit2...

nanti boleh la aktif...

=)

aizatshafiq said...

Nur Hawa-

tak tahu la sape yang punya...

tapi tengok tadi macam Malay...=)

nabilpotter said...

eh, sijil tu kena g amik sana ke?
pejabat dia kat ne?

Unknown said...

waaa
da amek sijil
x amek lg
huhuhuh

aizatshafiq said...

nabil_potter-

a'a...kena ambik sendiri...
office diorang dekat Dang Wangi...
try search Heritage House, Jalan Yap Ah Syak kat google maps...
rasanya boleh membantu...

aizatshafiq said...

Ery Farieha-

dah..ambik semalam...
nanti kalau sempat pegi la ambik ye....

=)