May 13, 2010

Pasangan bergaduh?...Nak gelak pun ada...

Tengah hari tadi aku makan kat kafe kolej aku...So..macam biasa la time lunch...kena la melantak dulu...hahaha...Dan secara kebetulan aku jumpa satu pasangan couple nie...Dan aku rasa diorang tengah gaduh kot...Ye la...yang laki muka masam...yang perempuan pun sama jugak...

Aku tak la concerntrate sangat kat diorang...sebab kat TV dekat dengan tempat aku makan tengah tunjuk perlawanan Hafiz Hashim semalam...kira nak tengok balik la wira separuh akhir negara...hahaha...so...aku tak concentrate sangat la kat pasangan tu...tapi ade jugak aku jeling-jeling tengok...hehehe...


Tengah duduk-duduk makan...Tiba-tiba aku tengok laki tu...bangun dari kerusi...lepas tu nampak macam marah-marah...So...memang sah la...diorang tengah gaduh...Malas nak tengok lebih-lebih jap gi lain pulak yang jadi...Lepas tu laki tu terus blah...naik moto...kira memang nak blah betul-betul la...kesian pulak tengok perempuan tu...ye la...kan kat tempat orang ramai...Lepas laki tu blah je...perempuan tu pun tunduk atas meja...dan aku beranggapan yang perempuan tu nangis kot...Ye la...wanita kan terkenal dengan sifat manja...hehehe...

Aku perhati jugak laki yang blah tadi...tak sampai pun simpang pertama...tengok-tengok...dia datang balik...hahaha....time tu aku rasa nak tergelak pun ada...Ye la...dah kau tinggal dia bodo-bodo macam tu kat tempat orang ramai...lepas tu kau datang balik...kira nak pujuk...wowwwww...memang gentleman la...hehehe...Tapi tak patut jugak sebab malu jugak bila lelaki tu buat macam tu...Kalau aku la perempuan tu....aku rasa dia datang je aku terus blah...hahahaha...

24 comments:

Miss Izah Mohamed said...

ish teruk btol.. laki suke malukan pompuan dpn org..
klu kitelak pompuan malukan ape la dia rasa

Lt. fDanialz said...

haha kapel macam nak rak. taim gado tah hape2 la..


Entry best : Mengingati Allah itu hati menjadi tenang

@cik_ezati said...

haha..aduyaii..nasib baek laki tu patah balik,syg punye pasal kt awek, tak sanggup tinggalkan wooo..kirenya laki tu berhati perut lagi

awek tu nk balik naik pe kalau laki tu tak patah balik?menonong jela kat tempat duduk tu haha

aizatshafiq said...

Lt. fDanialz-

tu la pasal...

sebab tu aku nak tergelak...

hahaha...

aizatshafiq said...

Miss Izah Mohamed-

yang tu yang dihairankan...

tapi aku rasa...lelaki tu pun malu jugak...

dah tinggal-tinggal pastu datang balik...

hahaha...

aizatshafiq said...

zati-

mungkin jugak...

mungkin jugak terfikir yang dia ni kejam sangat...

dapat kesedaran kot...

hehehe...

Botak said...

hahaha...
lawak lah mamat tu...
mcm drama tv lah pulak...

Anonymous said...

drama free tu
hehe



Latest:Jus Kopi, Power Sekali !!!

Unknown said...

aku pernah kena tinggal kat shopping complex dara2 gaduh nak makan ape..huwaa...sedih oo..dah ar 1st time jejak kaki kat ctu..aku tak tau jalan...last2 die datang carik aku balik..ekekekke...tahu pun takut aku kena culik..ekkekeke

Mr. Asada said...

hahahaha.. klakar plak.
pmpuan tu nak la pujukan laki tu ea?

huh!

betul la teknik td tu, laki tu dtg balik, bagusnya pmpuan tu jual mahal, majukkan diri. wahaha..

ape la laki tu pk time dia patah balik tu ea? hihi :P

aizatshafiq said...

Azizul Luqman-

nasib baik takde director kat situ...

kalau tak memang dah diambik berlakon kot...

hahaha

aizatshafiq said...

Kapten-

nampak gaya cmtu la....

hahaha

aizatshafiq said...

asada ryukaro-

teknik tu memang berkesan la...

kalau tak takkan lelaki tu datang balik...

hahahaha...

yang tu aku tahu...mape yang die pkr ek?...hmmmm....

aizatshafiq said...

ienafazlyna-

ooo...

ni kire pernah gune teknik yang same ek?...

hehehe

Unknown said...

xtau la nk kesian ke nk gelak..tp rse mcm nk gelak..hehehe

Cheqna said...

dtg balik sebab nak bayar duit makan kot..tak kan gf nak bayar..hehehe..

aizatshafiq said...

Cheq PP Joy-

jom gelak same-same....

hahahaha....

aizatshafiq said...

Cheqna-

Mungkin jugak...

hehehe...

Bukan Eciz said...

haha. kalau bf aku buat macam tuuu, haihhh berani lahh kau! dia bangun nak blah, aku dah blah dulu! mana bolehh tinggal2. terus tak tegur tauu. huhu

nak tgk apa yg kamu sudi komennn = Tafsiran mimpi [ Part 1 ]

aizatshafiq said...

Nisaeciz-

hehehe...

ganas...ganas...

=p

Dee said...

huhu...benci gaduh-gaduh ni terutama kat shopping mall, takut kena tinggal

aizatshafiq said...

dalila misman-

hehehe...

S.I.T.I said...

huhu.aku dulu penah sekali gado ngan bf aku kat tengah2 orang ramai.last2 aku blah gitu jer.pastu bf aku dtg pujuk aku blk.haha. *teringat zaman aku dgn ex aku tuh* lalala~

aizatshafiq said...

s.i.t.i-

takpe2...

pengalaman...

hehehe