May 6, 2010

Adik Amani dan Adamaya


Aku rasa semua orang tahu yang rancangan Adamaya kat TV3 dah menjadi kegilaan ramai...termasuk la aku...Aku nak cite panjang pun rasanya tak guna...sebab aku tahu yang ramai penduduk-penduduk di Malaysia ni akan mengadap depan tv dok tengok cite Adamaya nie...

Macam yang korang tahu...Cite ni dilakonkan oleh Lisa Surihani...Syed Husin....ramai lagi la...Lagipun cite ni tunjuk yang masih ada lagi lelaki-lelaki baik kat dunia ni...dan perempuan pun tak pandai nak hargai...hahaha...So...aku sebagai lelaki merasa bangga...hahahaha....

Satu lagi...sebab cite ni ada budak comel...yang berlakon sebagai Amani...Budak ni pun dah semakin popular...Siap ada fan page kat Facebook...Kalau tak silap aku dah ada lebih kurang 50,000 fan kot...Memang dah ramai peminat adik Mia Sara nie...Kecik-kecik pun dah popular kan?...Kat bawah ni gambar-gambar adik Mia Sara...aku ambik kat fan page dia...




Kalau korang tak caya try la tengok fan page adik Mia Sara ni kat Facebook...Memang ramai peminat dia...

Korang visit la fanpage dia kat facebook ye....

No comments: