May 8, 2010

Aku di tag !

Aku telah di tag !

Buat pertama kalinya aku nak jawab tag...sebab sebelum ni aku tak pernah pun di tag...hahahaha...Tag ni adalah dari Nurul Azza...Pemilik blog Butterflies Lover's....Dia jumpa seekor Lembu yang telah membawa wasiat...So...sekarang dia dah bagi aku untuk jaga sehari sebelum aku pass kat orang lain...hehehe...


First Questions :
Ape yang korang selalu buat sambil tengok TV ?
-Online + Makan + Baring

Second Questions:
3 makanan pelik yang korang pernah makan
-Makanan pelik?...hmmm....Ape ye?...Tak pernah kot...

Third Questions:
Cuba bagitahu berapa ramai kawan korang dah ade kat Facebook
-tak ramai 494 jer...

Fourth Questions:
Macamana korang boleh jumpa spouse korang @ pakwe @makwe korang?
-Kat sekolah lame

Thank and link the person that give you the cow
Terima kasih dan keladi ye Nurul Azza sebab memberi lembu yang berwasiat ni yer....hahahaha

Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers paling active atau tak active


Selamat menjawab yer !

6 comments:

afzainizam said...

~~Selamat hari ibu~~

..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥
♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥

Ibu..
Di saat ku melihat dunia,
Kau tersenyum menangis gembirra,
Tatkala ku dibesarkan,
kau berikan segunung kasih sayang,
Selaut belaian..
Ibu..
Pengorbananmu akan ku balas,
Pengajaranmu sentiasa jadi pegangan,
Biarpun ombak merobek dunia,
Kau tetap ibuku yang satu.
Sorry lama sungguh tak ziarah blog kamu maaf ye kerana kesibukan bekerja membataskan masa untuk berblog namun kita tetap kawan di alam maya..…

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

bilalah orang nak tag aku ye.... kesian kat aku ni

aizatshafiq said...

afzainizam-

hahahaha....

takpe2...nextime...aku tag ko dlu yer...

Nashays said...

huhu..thanks bg lembu tu..boleh laa nak wat korban tahun nie

Mis Erika said...

◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈ ░█░░░█░█░░█░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░ ░█░░░█░█░░█░█░░░░░░░█░░█░█░█░█░░░ ░█░░░█░█░█░░█░░░░░░░█░░█░█░█░█░░░ ░█░░░█░█░█░░█░░░░░░░█░░█░█░█░█░░░ ░█░░░█░█▀░░░█▀░░▄▄░░█░░█▀█░█░░█░░ ░█░░░█░█░█░░█░░░░░░░█░░█░█░█░░░█░ ░█░░░█░█░░█░█░░░░░░░█░░█░█░█░░░█░ ░█▄▄░█░█░░█░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░ ◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈

^_^

aizatshafiq said...

nashays-

same-same...

jgn lupe bg sket yer...

=p

aizatshafiq said...

Mis Erika-

cute !...

hehehe...