May 15, 2010

Khas buat follower blog ni

Alhamdulillah...

Aku telah mencapai 200 follower...dan begitu juga jumlah entry aku yang kini baru mencecah 200...Masih boleh dikategorikan sebagai baru dalam dunia blogging ni sebenarnya...Walaupun aku dah mula blogging sejak 2009 tapi tahun ni baru aku nak mengaktifkan diri...Sebelum ni aku kurang mengambil tahu dan kurang update blog...Jadi nak dapat traffic pun susah...

Sejak awal tahun ni...Aku dah mula aktif dan dah mula belajar sedikit sebanyak dalam dunia blogging...Udate pun dah 3,4 kali sehari...Still tak leh nak lawan blogger yang mungkin update sampai 5,6 kali sehari...So...hari ni aku dah dapat 200 follower...dan aku cukup berterima kasih kepada korang semua sebab sudi follow aku...Maklum la...Aku bukan lah hebat sangat dalam enulisan...dan apa yang aku tulis adalah berdasarkan apa yang aku tahu...dan apa yang aku alami...dan aku harap dapat dikongsikan dengan semua orang dan inginkan pendapat korang semua...

So...bila dah dapat 200 follower...Confident aku tinggi sket...hahahaha...Nak blogging pun rasa best sikit tapi still nak lawan blogger-blogger otai yang dah 3,4 ribu follower...hahahaha....Apa-apa pun thanks aku ucapkan pada korang yang sentiasa follow aku...

3 comments:

kitatauke said...

wahhh..dah 200...nnt aku follow...:)

aizatshafiq said...

kitatauke-

thanks....

boleh la slalu jenguk ye nanti...

=)

Balqish said...

saya pula dalam usaha mengumpul follower sehingga 200. :)