May 13, 2010

Video kekecohan penonton akibat kekalahan Zakry & Fairuzizuan




Nie adalah video ketika mana Fairuzizuan dikatakan bergaduh dengan penonton kat Bukit Jalil lepas dia dengan Zakry tewas kepada pasangan Jepun...

Aku sendiri tengok aku menyampah dengan penonton...Sebab macam langsung tak memberi sokongan kat team Malaysia...Bila kalah...Semua kutuk...Tu yang aku hairan dengan mentaliti orang Malaysia...

Bukan ke kita sepatutnya memberi sokongan yang lebih kepada pasukan negara kita...Beri semangat...Inikan tidak...Asyik nak kutuk je...

Apa-apa pun aku rasa diorang dah cuba bagi yang terbaik...dan mungkin disebabkan sedikit salah faham macam tu lah jadinya....

10 comments:

Unknown said...

haha..kalau aku jd perempuan tuh..aku yg akan blah dulu....

aizatshafiq said...

si jari telunjuk-

nie salah tempat komen nie...

hehehe

Connecting With My Own Soul said...

tu lah. semua orang ada perasaan kan. janganla kutuk2. :(

Dayung Bidayuh said...

Orang kita memang maca tu.. Tak support lansung.. Tak de semangat kesukanan pun.. Apalah salah dia kalau kalah, dah nasib dorang kalah. nam buat macam mana kan? Apapun sokong Malaysia!

aizatshafiq said...

izyani_azhari-

btol tu...

at least bagi la diorang semangat untuk menang balik...

aizatshafiq said...

miz kadiah-

kita patut tukar kita mentaliti kita...

jangan terlampau cepat nak kutuk je...

bru naik semangat diorang...

betul tak?

hans said...

itula pasal
biasalah
selalu kalah dikeji
menang dipuji

kacang said...

ape la kutuk2.
pergi main sendiri lah.

aizatshafiq said...

hans-

lumrah manusia...

hmm...

aizatshafiq said...

kacang-

betul-betul...

baru dia tahu kan?..,