May 25, 2010

Pernah main games Minesweeper?

Hari ni aku nak cerita sikit...

Aku memang dah lama pakai computer...sepanjang aku hidup...aku rasa dah lebih 10tahun aku pakai komputer...Aku memang dah tahu banyak pasal komputer...Cara nak format...Cara nak install...Cara nak setup satu komputer baru...Tapi sebenarnya...aku banyak lagi yang tak tahu pasal komputer...Banyak lagi yang aku perlu explore...dan tahu...hahaha


Kalau korang tengok gambar kat atas ni...Mesti korang tahu ni game apa...Minesweeper...Game ni dah lama dah berada dalam PC korang...Tapi cuba korang bayangkan...dah lebih 11 tahun aku guna komputer tapi hari nie je baru aku tahu yang macamana cara nak main game nie....hahahaha...sebelum ni aku tak pernah pun nak main game tu...Try and error je...hehehe...kira main tekan-tekan je la....



Sekarang nie aku dah addicted dengan game nie...Best...sebab menguji minda...Kira lepas ni boleh aku join skuad bom PDRM ke...ATM ke...hehehehe....

4 comments:

s h a said...

ehehe...sy skew gak main game ni...memang bagus...

aizatshafiq said...

shee-

sme la...
baru sekarang tahu cara nak main game nie...
hehehe

norhidayu said...

aiyoo..bukan main tekan2 je ke?ahaha..
ko maen cmne ea?ade cara gak ke?
koongsi...!!!

aizatshafiq said...

@norhidayu

nak main game ni ke...
susah jugak nak ajar dalam komen...
hehehehe