May 14, 2010

Ranking Blog ini Sekarang

Seharian kepenatan !
Aku hari ni dari pagi menghabiskan masa dekat bilik projek...Ingin menyiapkan projek final year aku..lepas dah bergelumang dengan skru....spanar...screwdriver...banyak lagi la tools yang aku guna...hahaha...Hari ni baru settle satu part...Wiring...Esok pulak nak kena pergi jumpa fabricator barang sebab nak hantar barang yang di fabricate...sebab ade problem sikit...ish3...banyak la kerja aku esok...Start dari pagi...hahaha...Kebetulan pulak sekarang ada Jomheboh dekat Putrajaya...dekat je tu...tambahn pulak aku duduk kat Bangi...tapi tak tau la bila aku berpeluang nak pergi....mungkin ahad kot...

Tadi aku cuba la check ranking aku kat www.alexa.com...Ranking aku sekarang masih lagi 1,662,228....Fuyooo....satu juta lebih...hahahaha....masih kurang lagi traffic aku...aku cuba check ranking BenAshaari...wowwww...sekarang dah capai 174,233....dah kurang daripada 200,000...dah semestinya sebab beliau ni antara blogger tegar di Malaysia...hahaha...

So...melihatkan ranking-ranking tu...aku pun nak join saudara Ben Ashaari menjadi blogger tegar...hahahaha...

2 comments:

Connecting With My Own Soul said...

wah. tak pe tak pe. jadi blogger tegar. dapat ranking bgus2. hee. good luck!

aizatshafiq said...

izyani_azhari-

thanks...

=)