May 3, 2010

Aku kena pow !

Aku kena Pow !

Tu la yang terjadi kat aku pagi ni...Memang betul-betul terjadi...Korang bayangkan...Dia mintak aku duit...Lepas aku cakap aku takde duit die check kat poket aku...Arghhh....Ape cite?...Zaman sekarang ni tak kira kat mana-mana pun boleh kena pow...Tu la yang terjadi time aku pergi toilet kat masjid kat kolej aku...

Tapi sebelum aku cite kisah yang sebenar...Biar la aku start ngan cite gempak sikit...hahaha...Baru orang interested sikit nak baca entry ni...

Kejadian berlaku kat Masjid Kolej aku...Time tu aku nak gi toilet...Lepas kuar toilet...Aku duduk la nak pakai kasut...Tiba-tiba datang la seseorang...Korang follow la dialog perbualan aku dengan dia...

Orang itu : Abang, ade 3 posen tak?..
Aku : Takde la..
Orang itu : Betul?...
Aku : Betul la...Nak buat ape 3 posen?...
Orang itu : Nak beli keropok...Betul takde?...
Aku : Betul...

(Lepas tu dia terus check poket aku)

hahaha...tu la kejadian kat masjid...Aku telah di pow oleh seorang budak kalau tak salah budak sekolah rendah kot...Ish...Sape la mak bapak budak tu...Nasib baik aku tak belasah je...hahahaha....Geram jugak...sebab berani sangat...Kalau ikutkan hati...nak je aku culik budak tu...Lepas tu mintak wang tebusan 30 juta...hahaha...Kayo den....

6 comments:

Anonymous said...

wut da heck? budak sekolah rendah selamba jer seluk poket ko? makin teruk dah budak-budak zaman sekarang

bella said...

la... bagi je la 30 sen je ... sian la budak tu .kot nak beli jajan ke ... kalau orang besar tak dpat la nak bg ...

aizatshafiq said...

sir marcello-

tu la pasal...

aku tengah pakai kasut time tu...

sempat-sempat nak seluk poket aku...

ish3...

aizatshafiq said...

bella-

memang la...

tapi cara dia tu yang aku tak suka...

paham2 je la yer...

=)

Annaz said...

kesian nyer awak..budak2 sekarang dah tak macam dulu lagi...itu ada harapan nak jadi penyeluk saku @ penyamun yang berjaya pada masa akan datang..hua..hua..hua..

aizatshafiq said...

annaz-

bkn kne pow btol2 pun...

bdk2...biase la tu...

=)