April 30, 2010

HotCakes di Pagi Hari...


Mc Donald's, Bandar Baru Bangi...Tu tempat yang aku singgah pagi tadi...Time tengah break 1hour...aku terus ke Mc D, Bangi...Semata-mata nak melepaskan niat dihati...Hahahaha...Sebab aku mengidam nak rasa HotCake Breakfast Menu kat Mc D...

Harga tak mahal...RM4.00 je...kira berbaloi jugak la...Lepas rasa, aku pun terfikir...dan aku rasa hotcake ni mungkin roti canai bagi mat salleh..Betul tak?...Kalau orang Melayu mestilah roti canai...Kalau India mestilah Cappati...Jadi pancake ni...Mat salleh punya la...hahaha...Betul tak?...

Tak sempat nak lepak lama-lama...Sebab aku ni tengah break...Pastu kena masuk kelas balik...Ni gara-gara lecturer aku bagi time break sampai sejam...Hahahaha...


p/s: Picture are taken from Google Images...

2 comments:

Salina said...

i live in bangi

haha nk gk ckp :D

aizatshafiq said...

salina-

hehehe...

Jom Mc' D !