April 20, 2010

Simpsons dan DSA....


Kalau tengok pada tajuk entry...Agak pelik...hahaha...sebab aku gabungkan Simpsons dan DSA...Tapi tu yang tengoh bermain dalam fikiran aku...Simpsons dan DSA...

Aku gilakan cite The Simpsons...hahaha...Nie gara-gara aku dapat copy cite tu dari member aku...Aku dapat je cite aku tengok...Aku rasa semua orang tahu cite tu...Bila orang tengok cite ni mesti korang perasan...yang cite ni asyik nak kutuk orang je...tak kira la sape-sape pun mesti kena kutuk...tu kadang-kadang menyampah jugak...tapi apa-apa hal pun cite ni kelakar...hahaha..

Aku dapat tahu yang dekat PWTC sekarang ada pameran DSA...Kalau korang tengok blog BenAshaari...Mesti korang peraasan yang brader tu cukup excited untuk ke Pameran DSA...Aku pun baru tahu tentang pameran tu...Tapi masalahnya...aku tak boleh pergi...Sebab semalam aku check kat webite DSA...Pameran tu Strictly not open to public...Arghh....Asal tak open untuk public?...Sebab ape ye?...Jadi tak boleh la aku nak pergi...

Kecewa...

2 comments:

Asfan Ash said...

simpsons sgt best...aku sggup pasang Tv semate2 nak tgk simpsons kat NZ ni hehe

aizatshafiq said...

ARC-

hahaha...same-same...

cuma kat Malaysia kadang-kadang tengah malam baru nak tunjuk...

tu pun time dah nak tido...

arghhhh....