April 19, 2010

Zoo Negara...


Semalam aku sibuk dengan event kat Times Square dengan Gatsby deodorant street fair...Hari ni aku menghabiskan masa seharian kat Zoo Negar pulak...Seingat aku...Paling last aku pergi kat Zoo Negara adalah sepuluh tahun lepas...lama dah tak singgah situ...Dari harga tiket berapa ringgit je...Sekarang dah naik sampai RM 20...Tapi ni sejajar dengan kenaikan harga untuk penambahbaikan kaliti zoo...jadi tak hairan la...tambah-tambah duit ringgit kita semakin hari semakin kecik...

Bila dah masuk Zoo...memang semua nak lawat...kira tak nak tinggal satu pun spesis binatang kat sana...So...aku dengan family pun berjalan-jalan la...Korang bayangkan...Kami masuk ke Zoo kira-kira pukul 11 pagi...keluar dari Zoo kira-kira pukul 5 petang...memang seharian kami berada di Zoo...

Penaat tu bukan main la...Memang tak tipu...Kaki aku pun sampai dah naik lebam berjalan...tapi puas hati la...Sebab aku dah boring nak lepak kat shoping complex...Asyik benda sama je...hehehe...So kali ni buat kelainan sikit..Jadi pergi zoo kali ni dah banyak berbeza dari yang last aku pergi...binatang-binatang pun makin bertambah...sekarang pulak dah ada animal feeding time untuk gajah dengan zirafah...so kita boleh makan kat diorang...memang best...

Ok2...sekarang aku nak rehat...penat berjalan tak habis lagiii....korang enjoy la gmabar binatang yang aku letak kat bawah...


nampak macam bunga kan...sebenarnya sejenis ular...


aksi monyet...


mesyuarat agung burung-burung sedunia...


badak sumbu tengah rehat...


ular sawa albino...


feeding session...


zirafah...kat tempat feeding session...


Posted by Picasa

6 comments:

Lelord said...

waahhh zoo negara...najlaa sgt suke tgk haiwan

aizatshafiq said...

lelord-

memang best...

hehehe...

mishl i n z said...

halaaa. nak p zoo asek cancel je iskisk. padahal dekat tol ngn uia hihik =)

afzainizam said...

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

uhhhh tak payah nak gi jauh jauh dari sini pun dah boleh lihat cam-cam binatang .... bagus lah ko ni

aizatshafiq said...

mishlinz-

takpe2...

nty2 boleh la sampai tu...

=)

aizatshafiq said...

afzainizam-

betol2...

dkt-dkt sudah...

hehehe...