April 5, 2010

Apa keistimewaan Datuk Siti Nurhaliza?...

Hari ni rasanya kalau kita tengok...Boleh kata kebanyakan bloggers banyak yang menulis pasal Anugerah Berita Harian (ABP)...So...Kalau korang nak tengok keputusan penuh boleh tengok kat sini...

Dan trofi kemenangan sebagai Bintang Paling Popular adalah kepada Datuk Siti Nurhaliza....LAggggiii....Aku pun tak tau yang kali ke berapa....Tapi kenapa perlu beliau menang lagi?...Tu yang aku hairan...Walaupun beliau merupakan muka lama dalam industri hiburan tetapi masih lagi mengekalkan populariti...Terutama bagi kategori Penyanyi Wanita Paling Popular...

Dan aku tahun lepas pun beliau juga yang menang kategori yang sama...Aku cari lagi keputusan yang lepas-lepas...2007, 2008 dan juga 2009 untuk kategori tu...Masih lagi beliau yang menang...Jadi adakah penyanyi wanita kat Malaysia tak ada yang lebih popular daripada beliau?...

Jadi sekarang ni kita tengok ramai artis-artis wanita lahir tak kira dalam apa jua pertandingan...rancangan realiti ke...Tapi siapa yang boleh menggugat kepopularitian Datuk Siti?...Aku pun hairan...Jadi kat mana istimewanya Datuk Siti sehingga 3 tahun berturut-turut menang untuk kategori ini...Malah yang yang ke berapa kali untuk anugerah Bintang Paling Popular?...

Peminat-peminat..SILA JAWAB!!!....

19 comments:

Ibu Ammar said...

aku syak datuk k beli undi tuh, nak bg tok ti happy. ekekeke

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha betol beb,bg aku smpai skrg aku xtahu mcm mana nk benci siti,tapi aku bkn la kipas susah mati beliau cuma aku suka beliau saja,pape pun tahniah siti

bella said...

meh sini aku jawab .. aku pon tak tahu mana silap dia menang ... bila mention nama dia menang , aku terus masuk tido .. aku rasa sah dia undi sendiri ... bukan aku je benci, majority sume orang2 kat sini , sume cerita perihal dia "nape siti menang?" sebab aku rasa dia dah tak popular dah skang ni ... ala.. orang kaya .. boleh buat apa saja utk menang ... ( ada tak sape2 nak kondem fakta yang benar ni ?)

Nurul Harun said...

mana istimenya Dato' Siti ya.. Nurul rasalah kan, dia mmg istimewa pun.. lagu yg dia nyanyikan pun, sedap je halwa telinga mendengar.. awak rasa, kalau dia tak istimewa, dia akan menang ke?? :p

aizatshafiq said...

nursarah-

hehehe...

mane la tau kan...

=)

aizatshafiq said...

manager tandas KLCC-

hahaha....

suka sebab ape tu?...

aizatshafiq said...

bella-

fakta betul...

tapi tak tau la...

mungkin dia memang betul2 ramai peminat...

siapa sangka...

aizatshafiq said...

Nurul Harun-

yang tu tak boleh tipu...

memang betul suara siti sedap didengar...

tak dapat dinafikan...

~ ( LayDee_N ) ~ said...

i ni nak kate minat.. tak gak.. sblm d umum sape pmenang tu.. mmg dah dpt agak dah. mmg boring laa.. asyik die jer menang. nak buat cam mn? dah rezki dier..

aizatshafiq said...

nursarah-

hehehe...

mungkin kot....

aizatshafiq said...

Manager Tandas KLCC-

hahaha....

dah rezki beliau kot...

aizatshafiq said...

bella-

betol2....

tapi kita tak tau lagi...

mungkin rezeki dia kot...

aizatshafiq said...

Nurul Harun

tak dapat dinafikan...

suara siti memang sedap...

mungkin sebab tu dia menang ABP kot...

aizatshafiq said...

LayDee N-

Agak nya memang rezeki dia...

tapi tak tahu jika ada udang disebaliknya kn...

hehehe...

Pena Crystal said...

hurm..pasal datuk ct nih..entah lah.mungkin sebab penyanyi2 yang tercalon tuh tak bape nak hebat seperti Ct ataupun Ct tetiba teringin lak nak naik pntas tahun nih.so adew la yang tlg usahakan.

Wallahualam..papew pun tahniah buat dato Ct.;0)

Nomaliza Azman said...

Ntah-nye, tapi tu tak kisah sangat. Yang di kisahkan, cerita peribadi dia sangat disensasikan, alahai, dah nama pun artis, bahagia selalu lah kan? kan? kan? LOL.

Lagi satu, dia kata nak menutup aurat kepala lepas balik Mekah, dari pakai selendang, which nampak sopan, sekarang ni makin singkat pula tutup kepalanya, dah jadi scaft pula, lama-lama tinggal jadi headband dah...hehe

Rina Rossoneri said...

sbb dia ckp dia nak last thn ni,mesti fans dia nak dia dpt the best tahun nih..tu yang dia bley menang..n dia boley kekalkan populariti dia smpai hari ni,sbb, suara dia..pernah dgr dia nyanyi live, depan2 x..serius lain dgn kat tv.tgk masa konsert 1 suara,kt n kwn kt ternganga jap...sedap gila!!!terus dah xpandang faizal tahir,padahal dtg konsert tuh smata2 tuk faizal..

aizatshafiq said...

arra jasmy-

mybe tu melibatkan faktor kewangan kot...

sape tau...

aizatshafiq said...

Nomaliza Azman-

pasal tudung tu...

kena la tanya datuk siti sendiri ye...

den tak leh nak jawab...

hehehe...