April 14, 2010

Siapa yang pergi Gatsby Deodorant Street Fair?

Aku masih lagi mengalami masalah line yang tak henti-henti...secara tak langsung nak berblogging pun agak susah...So...kalau nak update tiap-tiap hari sekarang payah jugak la...Jadi traffic aku pun makin lama makin turun...


Aku rasa dah ramai yang dapat invitation daripada nuffnang...Pasal Gatsby Deodorant Streetfair...Yang diorang buat dekat Times Square...Aku pun dah tengok ramai yang tulis pasal ni...Dan ramai jugak yang mengesahkan diorang ni nak pergi...Jadi ni boleh jadi salah satu cara kita nak kenal satu sama lain...


So kepada sape-sape yang pergi nanti kita jumpa la kat sana ye....Boleh aku kenal korang-korang semua...Sape yang pergi inform kat comment box aku yer...

2 comments:

Sharinginfoz said...

jumpa di sana.. di sana

aizatshafiq said...

sharinginfoz-

wokey bro...

no problem...

jumpa disana...