April 23, 2010

Tips Nak Cari Duit Online

Selamat pagi Jumaat kawan-kawan...So hari ni aku nak kongsi satu lagi web yang membolehkan kita mencari sumber kewangan tambahan menerusi internet...Aku rasa ada antara kita yang dah menggunakan perkhidmatan nie...tapi aku rasa ramai lagi yang tak tahu...Korang pernah dengar pasal Pay Per Click tak?...

Pay Per Click ni satu laman web memberi kita peluang untuk mnedapat pendapatan dengan hanya klik ads yang dipaparkan...Bila kita klik kita akan dibayar sebanyak 3 sen...Kira kalau korang klik tu...Korang kena sabar la sikit...Nak kumpul duit memang agak lama...Tapi Pay Per Click bagi kita transfer duit ke account kita lepas dah dapat RM10...Jika dibandingkan dengan sumber-sumber yang lain...Kita boleh cash out bila dah sampai RM50...So...Pay per click ni senang sikit...Cuma korang perlu rajin bukak web PPC tiap-tiap hari...

Kat sini aku nak tunjuk sikit screen bila korang bukak web tu...


Ni muka depan bagi laman web Pay Per Click...Gambar tu adalah gambar pengasas laman web ni...


Bila korang dah register...Korang dah boleh Surf ads...Jangan lupa ambik aku sebagai referral ye...


Kalau korang dah klik ads...Korang boleh check korang punya statistik...termasuk berapa ringgit yang korang dah earn...Aku pun baru join...Still tak dapat nak cash out lagi...hehehehe...


So...Kalau korang nak join klik disini ye.....



p/s: Gambar tu kecik sikit...So kalau nak tengok secara detail...Klik untuk besarkan ye....

4 comments:

Amir Syahir said...

sama cm nuff ke brader? gua masuk 3 emel same dia ckp dh ada

aizatshafiq said...

hiro-

lebih kurang la...
cuma yang ni dia bagi kita tau brape komisen yang kita dapat...
instantly...
sekali klik dapat 3sen...
pasal email tu?...emm...kena try check balik...

Zolraya said...

aku suka yang ni dari nuff.. aku pun dah join.. baru RM2.. hahaha
tapi best la

aizatshafiq said...

zolraya-

btol2...
income lebih senang nak tengok...
kalau nuff kne tunggu 2 minggu...

=)