April 22, 2010

Bilik aku diceroboh

Hari ini bilik aku dah diceroboh...hahaha....Gaya ayat yang macam official sangat...Ye la kan...Dah memang hari ini bilik aku dah diceroboh oleh seekor makhluk kecil...Sungguh nakal...Hahaha...Berlari sana-sini....last-last atas katil aku jugak dia landing....

Kecil je makhluk itu...Disebabkan mukanya yang innocent aku tak sanggup nak halau...So...aku angkat la letak kat atas kerusi kat ruang tamu...Lepas tu...aku pergi la mandi...Lepas je aku mandi...aku tengok makhluk kecil tu atas katil aku...Apa la yang dia minat kat katil aku ye?...

Aku cuma risau...Takut makhluk kecil ini melakukan sesuatu di luar dugaan...Korang pun tahu...sebab tu aku nak alih suruh dia tido tempat lain...


Ni lah makhluk kecil yang aku maksudkan...Member aku bawak balik...Tapi tak tidur kat bilik member aku...Masalahnya..Makhluk ni tido kat bilik aku...arghhhh.....

4 comments:

rizputra7 said...

tilam tue empuk ler tue...sebab tue dia seronok lepak kat situ

::cdot the dot:: said...

belai jek makhluk tuh smpi dia membadak..

aizatshafiq said...

rizputra7-

hahaha...

mungkin jugak...

aizatshafiq said...

cdot the dot-

errrr...

=p