April 18, 2010

Gatsby Streetfair....Kes Ragut....

Aku lambat sikit update pasal blogger gathering semalam...For the first time aku join event yang melibatkan blogger-bloggers yang ramai...Mana tak nya dah pecah Malaysia Book of Records pun...hahaha...melibatkan 518 bloggers...untuk record dipecahkan...

Event semalam dah start pukul 10 pagi dengan registration...Time tu pun dah boleh kata ramai blogger-blogger yang sampai...Aku pun tak sangka yang ramai blogger-blogger di Malaysia...Dan semalam Gatsby dah bawak semua blogger-blogger berkumpul dalam satu event...Memang gempak...Bukan nya senang nak dapat sponsor macam Gatsby...hahahaha...


So..lepas je registration...Kitorang pun dah boleh start main game...Syokk...main game pun dapat point...dapat point boleh redeem...hehehe...Banyak jugak produk Gatsby yang aku redeem...Semalam pun aku dapat kumpul dalam 100 points...so boleh la nak support stok grooming aku untuk setengah tahun...hehehehe...

walaupun ramai bloggers yang aku berblogwalkin kat blog diorang...Tapi aku tak berapa nak cam sangat la...So...Sory sangat coz aku tak tegur korang-korang ye...Aku sempat jugak menegur sorang blogger ni...So...visit-visit la dia ye...lovelyemy.blogspot.com....

Aku tunggu sampai pukul 5.30 ptg semalam...sampai habis event la...Semata-mata nak tunggu Lucky Draw...tapi memang aku ni susah nak dapat luck...So...aku pun tak dapat lah hadiah lucky draw...Sungguh tak bertuah...huhuhu...


sape yang pergi mesti tau game ni...Krazy Kans...


Lawan-lawan jangan tak lawan...hahahaha...


nie gambar time MANDOM co. punya president cabut undi...

Satu lagi yang aku tak dapat lupa semalam...Satu kes ragut depan aku...Masa time tu aku tengah nak bayar tiket Monorail...memang depan mata aku...yang aku hairan...Orang kat sekeliling tempat tu macam lambat je bertindak...last-last penjenayah tu dah lari...Memang betul-betul kurang ajar...even tempat yang memang ramai orang pun jenis-jenis orang yang macam nie boleh jugak buat kerja-kerja sampah masyarakat macam tu ye...

Sempat jugak sampah masyarakat macam diorang ni buat kerja...So..guys...korang kena berhati-hati...tak kira la kat mana sekali pun...

No comments: