November 1, 2010

Kelantan Juara ibarat satu Negeri Kelantan yang juara.

Semalam baru sampai dari Melaka terus ke Kota Bharu. Memang aku tak online langsung sebab internet aku dah kena block. Walaupun kredit limit untuk broadband aku masih lagi tak sampai RM150. Line tetap kena block. Sebab aku tak sempat nak bayar lagi. Maklum kalut sikit. Sibuk dengan program Konvo dengan yang lain-lain. Sampai tak sempat nak bayar.

Time dalam perjalanan balik dari Kota Bharu semalam. Aku rasa macam berbangga sangat. Sebab apa? Sebab semalam dalam perjalanan balik aku rasa macam sambutan pulak. Meriah semacam je. Macam yang korang tahu, kat Kelantan dah menang Piala Malaysia 2-1 dengan Negeri Sembilan. Jadi semalam ramai la rakyat Kelantan yang baru balik dari meraikan kemenangan Kelantan kat Kuala Lumpur. 




Boleh kata sepanjang jalan aku akan jumpa dengan kereta-kereta dengan bendera Kelantan. Bukan tu je, tepi-tepi jalan pun ramai yang bersorak dengan memegang bendera Kelantan. Kira bangga la jugak tinggal kat Kelantan time ni. Hehehehe.

9 comments:

Faris said...

proud wit kelate =)

Ayu said...

salam.
yeah!bangga juga..;)

Sufi Printing Tshirt said...

biasa la bro..bape puluh tahun tunggu nk menang cup ni..mesti la selebrate gile2..

ape2 pun congrate to team kelantan..anda memang berhak untuk menang.. :)

Unknown said...

chehhhh



xP

aizatshafiq said...

@faris

of course...
mesti la proud...
hehehehe

aizatshafiq said...

@ayu.oyie.yuna

yeahhh....memang bangga...
=)

aizatshafiq said...

@sufi printing tshirt

tu la...
89 tahun menanti...
thanks btw...
=)

aizatshafiq said...

@ery farieha

ehemmm...
jangan dengki ye...
=)

Nur Suaidah Bachok said...

mana menghilang aaaaa jarang update :D