November 28, 2010

Korang ni memang best la !

Ape khabar semua? Lame jugak aku tak blogging kan. First aku mintak maaf, sebab memang aku tak sempat nak online. Di tambah pulak dengan penggunaan bandwidth internet aku yang dah pun capai limit last 2 weeks. Jadi memang aku susah la nak online. Kalau online boleh bukak Facebook je. Maklum la. Bandwidth dah capai limit. Secara tak langsung speed pun kena control la. Huhuhu.

Baru seminggu kat Terengganu. Macam lame dah kan. Hahaha. Still got a long way to go. Ape-ape pun best. Bila dah keje kat Terengganu ni boleh simpan duit. Betul ke? Maybe kot. Tapi tak tau la kan. Kalau jolly tu, jolly jugak la kan. Ape-ape pun atas niat sendiri.

Sekarang ni aku susah sikit nak blogging macam dulu. Sebab bila dah ade komitmen kerja ni, banyak benda lain yang aku nak kena buat. Kadang-kadang je boleh ade online. Petang la especially. Mungkin sebab tu aku tak update entry aku macam dulu. Mungkin bila aku kelapangan aku akan online. Akan aku cuba update sehari satu entry. Kalau berkesempatan.

Ape-ape pun. Aku nak thanks kat korang. Sebab korang still datang melawat lagi blog aku. Walaupun traffic minggu memang macam tangga. Tak percaya? Jom tengok kat bawah ni.


Macam tangga kan? Hehehe. Ape-ape pun thanks kat korang tau. Jangan lupa singgah lagi ye. =)

*aku rasa nak bukak bloglist lagi la. Maybe 1st of December kot. Tunggu!!!

8 comments:

N said...

huhu :)

Siti Safiyyah said...

a'ah la macam tangga..hehe, tapi yg penting awak kene update jugak tau walaupun bz melampau2..haha boleh??

eh eh lupa nak jawap ucapan terima kasih tu..ye same2 aizat..huhu =)

aizatshafiq said...

@N

Hihihi :)

aizatshafiq said...

@siti

hehehe...
insyaallah...
thanks for supporting ye..
=)

Linlin said...

waktu dh keja mmg busy kot.

aizatshafiq said...

@nil

tu la pasal...
banyak komitmen la pulak kan?...
hehehehe

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

wow..dtg trgnu..kampungku..ala..kejap je tu jadi tangge menurun japg naik smle...hehe..tahniah2..

aizatshafiq said...

@iqbalhakimi

kampung ke?...
kat mane?...
=)

thanks btw...