November 7, 2010

aizatshafiq.com | Berwajah baru

aizatshafiq.com kini berwajah baru. Entry ni sebagai menjawab pertanyaan yang telah ditinggalkan di shout box aku. Dua orang gadis dah tinggalkan pertanyaan ni. Ery Farieha dan juga Misaki.  Hehehe.


Memang aku baru tukar template blog. Baru je. Setelah mencari-cari dan mencuba template yang sesuai  di blog aku. Akhirnya aku terjumpa satu template yang agak simple di blogger templates. Everything goes simple. Kalau korang pembaca setia di blog aku mesti korang perasan satu perubahan yang agak ketara dari segi warna dan susun atur blog.


Kalau dulu blog aku lebih serabut. Penuh dengan widget-widget. Dan aku gunakan 3 column untuk template lama. Kali ni aku cuma guna 2 column dan lebihkan pada bahagian entry atau post. Nampak lebih simple. Lepas tu, widget-widget yang aku rasakan tak perlu, aku buang sebab tak nak beratkan blog. Tapi aku masih kekalkan menu bar untuk topik-topik hangat macam tips blogging dan juga prestasi blog. 

Maka terhasillah, aizatshafiq.com versi baru. 


Enjoy the new look untuk blog aku ni ye. =)

p/s : Dah join bloglist blog ni? Jom tengok entry ni. 

16 comments:

Nur Azila Ismail said...

yang baru ini lebih kemas :)

Ryoki said...

clean shave dowh!! jambu gler blog ni.. hahaha

Kalamhati said...

vavaaa..dah tukar cat ngan wallpaper bawuuu..hehe lawa2..suci dan simple gitu..i loike!..=)

Nur Suaidah Bachok said...

clean n clear! :D

airazulaikha said...

cekAira loves this new template..hehhe
lagi cepat loading.. :)

aizatshafiq said...

@nur azila ismail

hehehehe...
thanks...=)

aizatshafiq said...

@ryoki

jambu?...
hahahaha....
the simpler the better...
=p

aizatshafiq said...

@kalamhati

hehehehe...
thanks kak...
=)

aizatshafiq said...

@molmolla

yup...
sebab dah pakai clorox tadi...
habis luntur semua...
hahahaha

aizatshafiq said...

@airazulaikha

hehehehe...
thanks...
=)

Unknown said...

Ya, yang ini simple dan kemas :)
Post-post menarik.
Allah wujud ke?

Allah Sangat Baik. Setuju?

aizatshafiq said...

@iqbalsyarie

thanks ye...
=)

Nour Eyza said...

kemas.. terang mata memandang!

iddinm said...

sedap matamemandang kerana ianya lebih kemas...tahniah

AmirSyah Mazlan said...

wahee... cite rase kite sme kot.. yup, simple pimple...

CPFZ said...

eh..nama 'misaki' tu tertera la plak..hihi...
ape pun,
mantop template baru ni..
mmg sempoi ah.suka yg ni..
*thumbs-up*

^.^