November 3, 2010

Aku cukup bengang sekarang ni.

Entry yang aku tulis ni memang aku cukup geram. Memang sejak akhir-akhir ni aku memang cukup marah. Dah lame sangat aku bersabar.


Nak tahu sebab ape?

Sejak sebulan dua ni aku pun tak tahu sebab ape Celcom Broadband ni dah berubah. Memang jadi slow gile. Apehal? Aku cukup-cukup hairan. KAlau dulu memang aku terlalu bangga dengan kelajuan yang diberikan oleh Celcom Broadband. Tapi makin lama, makin aku pendam, Celcom Broadband yang aku pakai makin menjadi-jadi. Nak dapat line 3G pun susah sekarang ni.


Last week aku lambat bayar, fine time tu kalau nak slow pun takpe la. Aku faham. Sebab aku sendiri tak sempat nak bayar. 2 hari lepas aku dah settle semua. Apehal jadi makin teruk?

Aku memang dah takde hutang dengan Celcom. Asal nak slow kan speed broadband aku? Kalau aku call diorang for sure diorang akan cakap, line bermasalah la. Ape la. Sedangkan aku ni duduk kat tengah-tengah bandar. Takkan line 3G Celcom teruk jugak kot. Agak-agak la bro.

Aku rase kalau korang nak pakai broadband ni. Pertimbangkan sebelum korang pakai Celcom Broadband. Aku pun tengah fikir-fikir ni. Kot-kot akan bertukar ke Telco lain yang lebih laju. Memang dah menyampah gile-gile dengan Celcom Broadband ni. Tunggu mase je. 

Sekarang ni aku nak bukak Blogger pun susah. Nak bukak Google pun problem. Sedangkan aku rase Google tu lah web paling simple. Bangang punya service.

12 comments:

Ayu said...

salam pagi..
betul2..celcom BB sgt hampeh skrg ni..
sy punya pun menunggu masa utk dikuburkan..haha ;)

missbby said...

sabar banyak2 ye..jangan marah2...:)

AmirSyah Mazlan said...

tu la.. member2 yg pkai broadband celcom pun merungut sebeb servis teruk.. hope celcom dpt perbaiki la mslh ni.. baru best kami nk update blog..

CPFZ said...

nak buek camno?
takkan mau tukar yg lain plak setiap kali servis broadband tak memuaskan..
aduih...

(aku juga mengalaminya saat begitu..hmm..)

Siti Safiyyah said...

erk? rilek²..
takut plak nak komen bila awak marah.. huhu, gurau je..
em,saya pun guna jugak bb celcom..ok je.. cume dlu mmg pnh jugak line jd lembap gila.. sabar jela.. =)

aizatshafiq said...

@ayu.oyie.yuna

tu la...
menyampah sangat...
huhuhuhu

aizatshafiq said...

@missbby

ok2...
sabar2...
=)

aizatshafiq said...

@amirsyah

harapnye macam tu la..
tapi nak tunggu sampai bile tu tak tau la...
huhuhu

aizatshafiq said...

@ayaz

terpakse bersabar lagi ni...
huhuhuhu...
geram sangat...

aizatshafiq said...

@siti

hehehehe...
ok2...
dah rilek dah ni...=p
tu la...memang menguji kesabaran betul...
huhuhu

Usy@M^^ said...

ku sokong ko ckp.. kt mane2 pn cme... slow gla.. papar 3.5G tp slow gla..

aizatshafiq said...

@syamsul anuar

tu la...
kadang-kadang menyampah jugak dengan line Celcom ni...
aku pun tak tahu sebab ape...
huhuhu